xD^^ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Regner med at de første ukene går med til oppussing. Noen av de andre går med til Kragerø-tur, og muligens fotball-cup. Jo, åsså skal jeg til ErlendRU. Endret 7. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Regner med at de første ukene går med til oppussing. Noen av de andre går med til Kragerø-tur, og muligens fotball-cup. Jo, åsså skal jeg til ErlendRU. 6054788[/snapback] Skal du på konfrimasjonsleir? Hehe, tenkte det når jeg så Kragerø, var der i fjor. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Selv skal jeg inn til førstegangstjeneste, hvilket jeg gleder meg til! Hva skal du? 6052577[/snapback] Feste, kline, sove, sole meg, kjøre bil, masse morrooooo Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) *Rydde opp i tulleposter og annen fylleposting* Og der forsvant 30 poster med tull og brudd på 14-tegns regelen etc. Endret 7. mai 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) starten av juni: Florida (Daytona Beach) midten av juni: New York City midten av juli: Kroatsia starten av august: Danmark midten av august: sommerleir (passe paa unger) blir stas Endret 7. mai 2006 av Serqevx Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 *Rydde opp i tulleposter og annen fylleposting* Og der forsvant 30 poster med tull og brudd på 14-tegns regelen etc. 6055125[/snapback] Tusen takk skal du ha, Ueland Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg skal jobbe. Muligens bruke mer av mine 2 uker med ferie og dra til Denver, CO og Fairfield, IA. forhåpentligvis ha noen spillejobber. Hvis jeg hadde hatt råd ville jeg dratt hjem til Norge en liten tur og få med meg storåsfestivalen, men det blir nok litt i dyreste laget. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Må nok jobbe siden jeg ikke har fult opptjent feriepenger... Men gjør ikke så mye når jeg bor i Kristiansand , enda bedre, rett ved hamresanden Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Klippe plen hele sommeren jeg Men tjener 7500 kr på det da, som går rett i spare bøssa til TG Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg skal en liten tur til danmark, og en noe lenger tur til Oslo, ellers blir det nok mye jobbing/lesing med fag og forskning. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skal til USA. Først til New York, så til California. Resten av sommmeren går nok til spising, soving og fotball. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fra spøk til revolver, skyt meg, jeg er trøtt. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Antagelig en ferie til Gran Canaria i juni en gang (foreldre eier leilighet der som står tom i sommerferien ). Bortsett fra det blir det nok endel jobbing, og en del utespilling/gigs med bandet. Endret 7. mai 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Opprinnelig var planen Sverige med familien, ganske kjedelig. Men heldigvis troppet en god venn til og inviterte meg til Frankrike! Ellers er planen å henge på sjøen og kjøre båt, grille, stå på vannski og dra på snekketur med venner. Gleder meg... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg kom på noe, skal til Spania. Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Blir heime og Norway cup på meg Visst vi ikkje skal til VM i Tyskland da Endret 7. mai 2006 av brd Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg skal til Nice og den Franske rivieraen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg skal sitte på gresset i hagen min med en røyk i den ene hånda og et glass whiskey i den andre, omringet av vennene mine, og med Bob Dylan spillende i bakgrunnen. Svinekotelettene ligger å freser på grillen og kjøleskapet er fullt av pils. Aaaaah. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Skal vel bli for det meste hjemme, og så skal jeg til Frankrike en to ukers tid tipper jeg.....Det blir kos EDIT: skal være masse på stranden og grille og koooooose meg Endret 7. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå