Gå til innhold

Hva skal du i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at de første ukene går med til oppussing.

Noen av de andre går med til Kragerø-tur, og muligens fotball-cup.

Jo, åsså skal jeg til ErlendRU.

6054788[/snapback]

Skal du på konfrimasjonsleir? Hehe, tenkte det når jeg så Kragerø, var der i fjor.

Lenke til kommentar

Jeg skal jobbe. Muligens bruke mer av mine 2 uker med ferie og dra til Denver, CO og Fairfield, IA. forhåpentligvis ha noen spillejobber. Hvis jeg hadde hatt råd ville jeg dratt hjem til Norge en liten tur og få med meg storåsfestivalen, men det blir nok litt i dyreste laget.

Lenke til kommentar

Antagelig en ferie til Gran Canaria i juni en gang (foreldre eier leilighet der som står tom i sommerferien :) ). Bortsett fra det blir det nok endel jobbing, og en del utespilling/gigs med bandet.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprinnelig var planen Sverige med familien, ganske kjedelig.

Men heldigvis troppet en god venn til og inviterte meg til Frankrike! Ellers er planen å henge på sjøen og kjøre båt, grille, stå på vannski og dra på snekketur med venner. Gleder meg...

Lenke til kommentar

Jeg skal sitte på gresset i hagen min med en røyk i den ene hånda og et glass whiskey i den andre, omringet av vennene mine, og med Bob Dylan spillende i bakgrunnen. Svinekotelettene ligger å freser på grillen og kjøleskapet er fullt av pils.

Aaaaah.

Lenke til kommentar

Skal vel bli for det meste hjemme, og så skal jeg til Frankrike en to ukers tid tipper jeg.....Det blir kos :)

EDIT: skal være masse på stranden og grille og koooooose meg :D

Endret av si_men
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...