chipmann Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei! Har noen her noen oppskrifter for hvordan man kan lage Haribo godteri? Helst sånt godteri som man finner i posen med stjernemix. Tusen takk. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det du trenger: 20kr. 2 stk. ben/eventuelt 1 stk. rullestol 1 stk. kiosk som fører haribo. Slik gjør du: Bruk bena/rullestolen og gå/trill til kisoken. Gå inn i kiosken. Ta nærmeste Haribo godtepose. Bruk bena/rullstolen til å komme deg hjem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det du trenger: 20kr. 2 stk. ben/eventuelt 1 stk. rullestol 1 stk. kiosk som fører haribo. Slik gjør du: Bruk bena/rullestolen og gå/trill til kisoken. Gå inn i kiosken. Ta nærmeste Haribo godtepose. Bruk bena/rullstolen til å komme deg hjem. 6052445[/snapback] Uten og betale, så sparer du 20,- kroner. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 heheh... Gjerne en ordentlig oppskrift. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Vet ikke helt hvordan man skal lage all haribo godteriet men vingummi er det hvertfall en oppskrift på her: http://www.urtegaarden.dk/Default.aspx?ID=...interfriendly=1 Om det hjelper noe.. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 heheh... Gjerne en ordentlig oppskrift. 6052482[/snapback] Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg :!: Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 takker og bukker. da er jeg i alle fall på vei. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 1. Skaff deg en ultramoderne maskin for kjemisk analyse. 2. Analyser goteriet 3. Finn eksakt hva det inneholder 4. Skaff de nylig oppdagede stoffene 5. Bland dem sammen, og se om du får det du er ute etter. Dette er nok den beste muligheten i og med at den eksakte oppskriften er en godt bevart industri-hemmelighet Så alt i alt er det nok lettere å gå til butikken. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 noen som vet om noen internett-sider hvor det er mulig at det står noen oppskrifter om hvordan man lager godteri? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Her: http://www.exploratorium.edu/cooking/candy/index.html Kanskje det hjelper litt. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis du ser på noen av disse sidene kan det hende du finner no Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Her er noen http://matmons.net/visKategori.asp?meny=22&kategori=79 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Never mind! :) Endret 6. mai 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det du trenger: 20kr. 2 stk. ben/eventuelt 1 stk. rullestol 1 stk. kiosk som fører haribo. Slik gjør du: Bruk bena/rullestolen og gå/trill til kisoken. Gå inn i kiosken. Ta nærmeste Haribo godtepose. Bruk bena/rullstolen til å komme deg hjem. 6052445[/snapback] haha, måtte glise godt nå men faen, nå fikk jeg grrrrådig lyst på Haribo... kanskje jeg faktisk må benytte oppskriften din? :!: Lenke til kommentar
Løve Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kjeder er så gnine på oppskriftene sine... jeg har enda ikke fått tak i pizzaoppskriften til Sjøloftet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vingummi er ikke annet enn sukker og en liten dæsj med stivelse. Kan like gjerne bare røre ut litt sukker i vann og kaste oppi litt konditorfarge og ønsket smaktilsetning, etterpå er det bare å drikke i vei. Om du liker sukker, kan du jo bare spise det . Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Kjeder er så gnine på oppskriftene sine... jeg har enda ikke fått tak i pizzaoppskriften til Sjøloftet. 6053454[/snapback] Barber deg og si at du har kreft og at det du har mest lyst til å få gjort før du dør er å bake en av den type pizzaer de lager. Endret 7. mai 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjeder er så gnine på oppskriftene sine... jeg har enda ikke fått tak i pizzaoppskriften til Sjøloftet. 6053454[/snapback] Barber deg og si at du har kreft og at det du har mest lyst til å få gjort før du dør er å bake en av den type pizzaer de lager. 6055367[/snapback] Tviler på om det virker Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjeder er så gnine på oppskriftene sine... jeg har enda ikke fått tak i pizzaoppskriften til Sjøloftet. 6053454[/snapback] Barber deg og si at du har kreft og at det du har mest lyst til å få gjort før du dør er å bake en av den type pizzaer de lager. 6055367[/snapback] Tviler på om det virker 6056072[/snapback] Only one way to find out! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvordan har du tenkt å forme godteriet? Kjevle ut smørja og stikke ut med sånne kakemenn-former? Tror egentlig det er mer lettvint å bruke 20kr på en pose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå