Naike Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har et GeForce 6600 skjermkort som jeg ofte brukte TV-ut funksjonen på. Jeg bruker en S-video kabel, og vet at alle instillinger jeg har gjort er korrekte. Alt funket fint til jeg snublet i S-video kabelen. Etter dette får jeg bare sort skjerm på TV'en. Jeg vet at alle kabler og skart-hodet fortsatt er i orden fordi jeg får bilde hvis jeg bytter til mitt Radeon 9600 grafikkort og benytter de samme instillingene. Det er bare mitt GeForce 6600 som jeg ikke får noe TV-ut signal på lengre. Jeg kan ikke se noe fysisk feil ved kortet og kabelen passer fortsatt perfekt. Jeg vet jeg bruker riktig kanal på TV'en fordi jeg fortsatt får lyd til den. GeForce kortet funker fortsatt perfekt til alt annet. Hva kan ha skjedd her? Er det noe jeg kan gjøre for å finne feilen? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Gå inn i driveren og aktiviser dualview igjen! Sett Full screen video på auto. Endret 6. mai 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
Naike Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Takk for raskt svar, men hva mener du egentlig? Jeg har noe som heter NVidia nView Desktop Manager, hvor dualview allerede er valgt. Jeg har gått gjennom wizarden og reaktivert dualview flere ganger. Jeg vet at pcinstillingene mine er i orden for jeg får lyd på TV'en og jeg kan føre musa over på den, men jeg får ikke noe bildet i det hele tatt, hverken av mus eller desktop. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Lyden er ikke forbundet med bildet fra datamaskinen. prøv med: i driveren: Tools/Force TV detection. hjelper også ofte med en liten reboot om du ikke har prøvd. Sjekk kablene igjen. Om ikke dette fungerer: -Fjern driveren og legg inn en ny! Kommer ikke på noe bedre nå. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Dersom du snubla hardt i kabelen kan det jo hende at du røska ut et eller annet som ikke skulle ha blitt røsket ut? Enten på tv eller på skjermkortet - ikke alltid slik skade er synlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå