Midnight_walker Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har fått et virus som heter "YoYo.1271"... Tydeligvis finnes det ingen løsning på problemet så jeg har valgt å formatere, men jeg veit ikke åssen jeg gjør det... Kan noen hjelpe meg med det? Maskina starter opp med første skjermbilde, men på andre skjermbildet låser hele maskina seg etter "Verifying DMI pool data"... Hva trenger jeg og hvordan går jeg fram? Hilsen Simen Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis du har en windows cd e.l, kan du velge å Slette partisjoner før installasjonen.. så kan du formatere dem etterpå.. Eller du kan sette inn en oppstarstdiskett e.l med fdisk (dos etc) så skriver du: format c:/q (hvis det er en annen partisjon enn c:, så skriver du den banen i stedefor Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Er det ikke et eller annet program som jeg kan boote fra diskett eller noe sånn a? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Et program? Så vidt jeg veit, er det ingen "formaterings-program". Å gjøre det som jeg skreiv sist, kan da umulig være så vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå