Gå til innhold

Kulturo: Original-Star Wars på DVD

Anbefalte innlegg

Som Mrlee sier over, mange ventet.Og disse ventet ikkje forgjeves,da man får både i pose og sekk. Altså de nye og de gamle. Om LOTR var kjedelig for deg,så er det en smaksak. Og eg lurer litt på åssen du meiner SW var et fenomen. De er da fortsatt mange tilhengere der ute,dette såg vi når de nye filmene kom på kino. Vi har nok ikkje det samms hysteriet som når de første filmene kom på kino,men fanskaren er nok der ute.

Eg står fortsatt på mitt:

Men SW er et såpass stort fenomen,med så utrolig mange tilhengere, at eg påstår her og no at disse vil selge som varmt brød.

Om du meiner noe heilt annet så er det heilt greitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg venta på Ex versjonene av LOTR jeg, gadd ikke kjøpe kinoversjonene engang.. selv har jeg originale SW og den oppdaterte versjonen (første) på VHS. Usikker på hvilke versjoner jeg vil kjøpe på DVD, men jeg ventet på en slik mulighet...

Lenke til kommentar
Tja, jeg venta på Ex versjonene av LOTR jeg, gadd ikke kjøpe kinoversjonene engang.. selv har jeg originale SW og den oppdaterte versjonen (første) på VHS. Usikker på hvilke versjoner jeg vil kjøpe på DVD, men jeg ventet på en slik mulighet...

6056230[/snapback]

Eg ventet også med å kjøpe LOTR filmene til de kom i extended utgave, eg såg filmene èin gang på kino. Det var horribelt å vente. Men eg kan ikje si at eg er hardcor fan heller, da mitt første møte med LOTR var igjennom film. Men eg elsker disse filmene uten tvil.Eg såg faktisk igjennom alle extended igjen med dama de tre siste dagene :!:

Lenke til kommentar
Verken meg erller deg kan vite ka denne fanskaren er god for
Nei, men har de filmene en gang, kjøper de dem ikke engang til, bare med dårligere lyd, farger, osv?

Det er jo nettop det de gjør. Det er virker som du ikke er typen som samler på noe. Da kan du bare prøve å forestille deg seriøs musikk-samlere som kanskje har 20-30 versjoner av akkurat den samme cd-en.

Når man samler på noe handler det fint lite om hva det faktisk er, og at det da er en film med "dårligere kvalitet" betyr null og niks.

Lenke til kommentar

synes det var rart de ikke kom ut på den forrige boxen, men som tidligere nevnt så er vel det for å melke markedet best mulig....

edit: har jo slitt ut diverse sett med original-utgavene på VHS så kanskje greit at det kommer på DVD nå...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dette er nok must have for enhver Star Wars fan. Fine covre og :) Selv om jeg aldri har sett helt hva som er så mye bedre med de gamle versjonene. En ting er det dog, og det er at de ikke har det latterlige musikk stykket i starten av Return of the Jedi.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...