kyllingvippen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei igjen! Nå klarer jeg ikke av å spille av DivX filer.. det står at den failer to open file.. i både cd 1 og 2 i tha playa og wmp og realplayer.. jeg har nyeste codec + NimoCodecPack... den funker rett og slett ikke.. hva er problemet?? Jeg kjører WinXP Pro Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 kan jo være filene er ødelagt Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 nå har jeg fått de til å spille av i winamp3, men fargene er helt føka opp... hva er galt nå da`? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: kyllingvippen skrev (2002-10-04 08:12):nå har jeg fått de til å spille av i winamp3, men fargene er helt føka opp... hva er galt nå da`? ødelagte filer. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Eller kanskje det er en XviD og ikke divx :wink: prøv med bsp player.. Last ned XviD codec hvis du ikke er sikker på hva slags format fila har. MiO Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Ok... Det var Xvid.. Men lyden fungerer ikke! Hva er galt? :sad: Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Fjern NIMO codecpack Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei Prøv å last ned AC3 codec eller OGG codec. Da tipper jeg det funker :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå