albions Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Er gåt til inkjøp av ein ny PC. Men bruker samme trådløse mus og tastatur. Tastaturet virker fint men musa "hakker" veldig. Noen som kan forklare hva feilen kan være ? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Sjekk driverene. Dette høres ut som et driverproblem. Besøk hjemmesida til produsenten og last ned drivere til den der Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Prøv å bytt USB-inngang. Kan hende dette løser problemet ettersom tastaturet fungerer som det skal. Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Mulig løsing: Når eg kjøpte Musa og tastaturet for ca 2 år siden fulgte det med ein 7 pinns usb adapter som eg altid har brukt. Nå har eg lagt den til sides og plugga usb kontakten direkte i usb porten. Tror det funka Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Så alt er i orden nå? sånn overgang har jeg aldri likt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Litt OT, men jeg leste "Musa mi har begynt og "snakke" :!: Liker ikke sånn overgang jeg heller Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Litt OT, men jeg leste "Musa mi har begynt og "snakke" :!: 6051938[/snapback] Hahaha Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Så alt er i orden nå?sånn overgang har jeg aldri likt. 6051932[/snapback] Alt er i orden. Lurer på hva som er galt med overgangen siden den virka på den andre PC`en min Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 det er sikkert ikke overgangen det er noe galt med. Det kan være inngangen til 7pinsovergangen på hovedkortet det er noe galt med. Godt du fikk ordnet det! Nå er det middag her hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå