JBJ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg noe liknende dette: . Men finner ingen steder å kjøpe det. Har spurt på de lokale sportsforettningene, men disse må spesialbestille, og det kan bli litt dyrt. Så jeg lurte på om noen visste om noen butikker som selger slikt til vanlig. På forhånd takk. JBJ Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Vil bare nevne at du burde heller kjøpe en robust kurv (m/plate), for selv å montere på solid stolpe eller vegg. Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) ebay, sikkert billigere en de norske til og med. eastbay har jo sånne ting og der er det ingen risiko hvis du ikke liker å kjøpe sånne ting fra ebay. men det der er ikkeno å dunke på!! har gjort det ja..... sikkert fin å skyte på hvis du ikke har kurver i nærheten da, bor u på landet eller? edit: kanskje basketbutikken i oslo kan hjelpe. http://www.basketballstore.no/ xxl eller sportshuset eller de store g-sportene har vel det de og. Endret 7. mai 2006 av cdguru Lenke til kommentar
9374j Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Prisene på slike stativer? Jeg har egentlig kurv uten plate men trenger et stativ (for ikke lov til å feste det til betongen i bakgården. Lenke til kommentar
lillelk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 basketball store .. prøv der ? hmm , det kan da ikke være så dyrt .. Lenke til kommentar
BonelessCow Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Basketball Store har kurver, du kan enten gå på http://basketballstore.no eller dra innom butikken deres i Oslo. Basketball Store i Oslo Pløens gate 2b 0181 OSLO 22 41 27 79 Endret 15. juni 2009 av BonelessCow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå