BigJackW Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei Fikk nettopp et inntrengingsforsøk på maskina men så heldigvis blokkerte Norton Internet Security det Men jeg vil bare at dere passer dere for det viruset der. Info om viruset. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ja god beskyttelse er viktig for å stoppe slikt. Jeg kjenner mange som ikke har hatt det; og pcene har sett ut som bombenedslag. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nimba xxxx er et av de mest vanligste ormene/virusene faktisk.. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nimbda har slått gjennom NAV og infisert pappas PC som han bruker i jobben sin, må ha dette reparert uten full formatering og sånn pga mye avanserte greier jeg ikke skjønner helt. Er det en automatisk "removal tool" eller noe som jeg kan bruke? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sjekk i denne lista fra Symantec Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 31 updates som ikke var hentet, damn gammlingen er slapp med sikkerheten her heh, jaja jeg får lappe det sammen som vanlig hehe. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå