Scotty Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei! Hver gang jeg skrur på pcen så kommer jeg inn på velkomstskjermen, noe som er fryktelig irriterende. Jeg tok en tur inn på brukerkontoer og fjernet haken ved "vis velkomstskjerm". Men da kommer det bare den klassiske versionen. Noen som vet hvordan? Takker for innspill Mvh Scotty Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Eg får opp logg-inn-skjermen kvar gang. Har prøvd å slå den av, blandt anna med TweakXP utan hell, er det samme sak hos deg? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Eg får opp logg-inn-skjermen kvar gang. Har prøvd å slå den av, blandt anna med TweakXP utan hell, er det samme sak hos deg? 6051748[/snapback] Samma sak hos meg ja. Men har ikke prøvd å slå den av(hvordan?). Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Start -> Kjør -> Skriv inn: control userpasswords2 Fjern haken "Brukere må skrive inn brukernavn og passord" Trykk OK Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Tusen hjertelig takk Skal sjekke senere i uka om det funker, er nemlig ikke ofte jeg skrur av pcen. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå