Dahl Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Vårt diskusjonsforum sover aldri. Her er det hundrevis av brukere pålogget hele tiden og det postes stadig spennende og interessant lesestoff. Les mer Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Vi krabber sakte, men sikkert oppover mot toppen. Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Veldig bra:) Men jeg synes at hw.no burde forbedre søkefunksjonen. Den er ubrukelig.. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 "Til ettertanke" er tøff. ;p Hilsen han som har lagd den. (Hylo) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Veldig bra:) Men jeg synes at hw.no burde forbedre søkefunksjonen. Den er ubrukelig.. 6051526[/snapback] Hvis du synes at søkefunksjonen her på forumet er dårlig kan du jo alltids bruke Google og inurl:www.diskusjon.no. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg bruker alltid den metoden. Google - søketekst inurl:www.diskusjon.no. Funker kjempefint. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Kan vi komme mellom topp 25? Jeg tror ingen kan slå Gaia Online, over 61 mill. innlegg. Endret 6. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Skriver du et innlegg på Gaia Online, ligger tråden din på side fem på et halvt minutt. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Topp 25 er vel ikke akkurat et realistisk mål... Allakhazam slår vi nok neste gang. Den MMORPG-spillsiden ble for ikke lenge siden kjøpt opp av et selskap som driver med handel av in-game valuta. Og brukerne er i opprør... Så den kommer til å falle på listen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Kan vi komme mellom topp 25?Jeg tror ingen kan slå Gaia Online, over 61 mill. innlegg. 6051772[/snapback] 619 millioner innlegg faktisk. Ellers så ser listen over norskspråkelige forum slik ut: Der transact.no er et selskap som driver forumene til TV2, Aftenposten, VG, Nettavisen, Finansavisen, og noen flere mindre kjente.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 6. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Så du sier at dersom forumene transact.no driver var delt inn individuelt på listen, så ville diskusjon.no ligget øverst? Eller misforstod jeg helt nå? Endret 6. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kan vi komme mellom topp 25?Jeg tror ingen kan slå Gaia Online, over 61 mill. innlegg. 6051772[/snapback] 619 millioner innlegg faktisk. Ellers så ser listen over norskspråkelige forum slik ut: Der transact.no er et selskap som driver forumene til TV2, Aftenposten, VG, Nettavisen, Finansavisen, og noen flere mindre kjente.Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6051975[/snapback] Såklart, jeg fikk med meg det siste tallet i nr. Jeg så det nå. Nå skjønner jeg hvorfor Adidas sitt slagord blir brukt, Impossible Is Nothing! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Så du sier at dersom forumene transact.no driver var delt inn individuelt på listen, så ville diskusjon.no ligget øverst? Eller misforstod jeg helt nå? 6051998[/snapback] Vi kunne nok hadd ligget over flere av de, men jeg vil nok tro at VG.no er større. Men det blir uansett en feil tankegang, for da måtte man også telt HW.no og Gamer.no sine avdelinger som to foraer og da er vi langt nede igjen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Synes det er lite med artikler om dagen og har vært veldig mange "fra forumet" artikler siste 3 måneder. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Synes det er lite med artikler om dagen og har vært veldig mange "fra forumet" artikler siste 3 måneder. 6052136[/snapback] Tanken er at vi skal publisere en slik hver lørdag, altså én gang i uka. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Så du sier at dersom forumene transact.no driver var delt inn individuelt på listen, så ville diskusjon.no ligget øverst? Eller misforstod jeg helt nå?6051998[/snapback] Vi kunne nok hadd ligget over flere av de, men jeg vil nok tro at VG.no er større. Men det blir uansett en feil tankegang, for da måtte man også telt HW.no og Gamer.no sine avdelinger som to foraer og da er vi langt nede igjen 6052033[/snapback] Jepp, VG er i følge mine kiler større i antall innlegg men ikke i mengde tekst. Jeg synes ikke det er feil å dele opp forumene til transact uten å dele opp de til hardware-nettverket. Alle delforumene her på diskusjon.no er sterkt integrert i hverandre, noe ikke avisenes forumer er. Transact er som et webhotell spesialisert for drift av store forumer, der VG, Aftenposten osv har kjøpt seg plass. Altså ikke et grunnleggende sammenhengende nettverk. Lenke til kommentar
gather Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Litt koselig å lese at diskusjon.no er det 4. størtste invision forumet i verden hvis man ser på poster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Når det gjelder registrerte brukere så innehar diskusjon.no 312 plassen. Det største forumet har litt over 5 millioner registrerte brukere. Så det er litt igjen til toppen altså.. Edit: Deviant Art har 5068184 brukere Endret 6. mai 2006 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 På den annen side så sier jo dette noe om mengden posts per bruker her også da(ikke at jeg er et godt eksempel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå