kas_ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Heisann. Jeg er på utkikk etter en reiseradio med AUX-in til rundt 300,- noen som hvet om det? Mvh kas Lenke til kommentar
Revox Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nei men det fins en Teac til 995,- hos elkjøp som er knallbra. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Nei men det fins en Teac til 995,- hos elkjøp som er knallbra. 6051528[/snapback] Au.. Tingen er det atte jeg trenger en batteridreven høyttaler med Høy lyd(ikke bra lyd) som jeg skal koble til en mp3-spiller. For jeg trenger dette til en spøk på et utdrikkningslg ;-) Men batteridrevenehøytalere til mp3-spillere er veldig svaklyd og er veldig dure. Så da hadde det hvert fint med en batteiradio, for dem har som regel høy lyd, til brukbare priser. Pris taket mitt er ca.350,- Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Du er nok rimelig begrenset når pristaket er 350,- ja. Du finner nok en batteridreven radio til den prisen men ikke som har aux in. Eventuellt skaff deg en mp3 spiller med FM-sender. Ellers så er Teac'en både oppladbar spiller høyt og bra samt har aux ingang. http://www.teac.com/consumer_electronics/P...dition/R1W.html Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Du er nok rimelig begrenset når pristaket er 350,- ja. Du finner nok en batteridreven radio til den prisen men ikke som har aux in. Eventuellt skaff deg en mp3 spiller med FM-sender. Ellers så er Teac'en både oppladbar spiller høyt og bra samt har aux ingang.http://www.teac.com/consumer_electronics/P...dition/R1W.html 6056256[/snapback] Ja blir nok kanskje vanskelig det da. hmm, kanskje prøve å finne en annen løsning. Siden jeg prøver å få tak i en billig høytaller løsning med batteri til mp3-spiller. For jeg trenger det til en spøk til en som skal drikkes ut ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå