Luta Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 har eksamen i markedsføring som privatist på mandag, men har enda ikke lest så mye. noen som har tatt en slik eksamen før? skal man ikke få utdelt ett tema/problemstilling før eksamensdagen? er det lov å ha med forberedelsesark? har ikke så mye peiling. får håpe det går bra. vær så snill å hjelp meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Muntlige eksamener er jo kjent for å være mye surr. Jeg vil tro du får utlevert et tema som du jobber med i en halvtime før "høringen", såkalt forbredelestid. Du har sjeldent/aldri lenger forbredelsestid på en privatisteksamen. Kan desverre ikke hjelpe noe mer, da jeg ikke kjenner læreplanen i markedsføring. Men må få høre hvordan det gikk - kanskje jeg må gå opp i markedsføring selv? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Angående forbredelsesark er det stort sett mulig å ta med ark fra forbredelsestiden(ting som er skrevet på "privatistkontorets ark") inn til "høringen". Lenke til kommentar
Luta Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Det er skriftlig eksamen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ah, ja det er jo saken en annen... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ligger tidligere utgitte eksamensoppgaver i markedsføring her: http://udir.no/templates/udir/TM_Type.aspx?id=205 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå