JackL Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har nettopp kjøpt Nokia N70 telefonen, men batteriet tiden er ikke det beste jeg har sett. Den holder ca 24 timer. er det andre som har samme problem eller er det batteri feil? Lenke til kommentar
Kong_Miraz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har nettopp kjøpt Nokia N70 telefonen, men batteriet tiden er ikke det beste jeg har sett. Den holder ca 24 timer. er det andre som har samme problem eller er det batteri feil? 6051448[/snapback] Det der må vell en feil her det skal da vare lenger enn det!! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Den skal holde lenger enn som så. Hvor mye bruker du den da? Om du ringer veldig mye, bruker MP3 spilleren mye, tar mye bilder etc, så holder den nok ikke så lenge. Men min holder ca 2 dager, med vanlig bruk og ca 1time med mp3 spilleren pr dag. EDIT: Dette er feil kategori. Dette har da ikke noe med hjelp, skal ha ny telefon å gjøre.. Endret 6. mai 2006 av Pixi Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 De første 4-5 ladingene holder veldig kort. Om en ukes tid er batteriet mye bedre, om 2 uker er det flott! :-) Dette er vanlig med Li-ion-batterier. -snubbel Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Synes faktisk ikke batterikapasiteten på min N70 var så dårlig som jeg hadde regnet med. Min varer omtrent tre dager før jeg må lade den. Da sender jeg end del meldinger og ringer kanskje et par minutter hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå