TheFalcon Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei Jeg har et problem med mitt trådløse nettverk. Jeg har satt alle maskinene i samme arbeidsgruppe og det fungerer fint å finne de andre maskinene og å gå inn å kikke på filene som blir delt. Problemet er når jeg vil kopiere over noen av disse filene. Da restarter maskinen jeg kopierer fra. Kopieringen begynner, men i en veldig treg hastighet og etter noen sekunder så starter maskinen på nytt. Noen som har peiling på hvorfor det skjer og hvordan jeg kan få det til å virke? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Står det noe i loggen? Altså, hendelsesliste som du finner i datamaskinbehandling. Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Står det noe i loggen?Altså, hendelsesliste som du finner i datamaskinbehandling. 6051372[/snapback] Jeg kunne ikke se noe spesielt i loggen. Det var bare en melding om at systemet hadde dumpet alt minnet. Jeg prøvde en gang til med "automatisk restart ved feil" avslått og da fikk jeg en blå skjerm med denne meldingen: " DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Check to make sure new hardware or software is properly installed. ***A5AGU.sys - address b65d4d23 base at B6594000 " Etter å ha googlet litt og søkt på maskinen min så fant jeg at A5AGU.sys er driveren for det trådløse nettverksadapteret (D-Link DWL-G132) mitt så det er nok der et sted feilen ligger. Det har virket fint til alle andre ting så jeg synes det er litt rart at det bare er når jeg kopierer det kommer en feil. Jeg klarer som sagt fint å kikke rundt på den andre maskinen og jeg kan også endre filnavn etc. , men jeg får prøve å innstallere det på nytt igjen og teste litt mer. Jeg skal også snart gjøre en reinstallasjon av windows (venter på ny harddisk) så jeg får prøve litt mer frem til da. Jeg prøvde også nå å kopiere fra maskinen som restarter og selv om det gikk litt tregt så fungerte det. Noen som har noe kjennskap til dette problemet eller som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå