Fribbern Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Prøvde å knipse litt bilder av triks i luften, synes de ble greie. Noen meninger? Endret 6. mai 2006 av Fribbern Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 De var helt greie, men du kunne tatt fra noen andre vinkler. Men synes du kunne vært litt mer påkledd. (men likte det siste best) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Syntes også det siste var best.. Men ville også likt å se noen klær ja, det ser veldig kult ut med f.eks. en skjorte som blafrer mens du hopper. Da syntes jeg det blir mer bevegelse i bildet. Også kanskje øke kontrastene litt? Slikt at spesielt himmelen blir litt mer interresant. Men helt godkjente bilder ja. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 OT: Kanskje ikke deg det er bilde av (hvis du har tatt bildene), men åssen i helvete orker du/han å skate barbeint? Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nr 1 og 3 var bra. Likte ikke bilde 2 noe særlig da man ikke ser ansiktet. Jeg synes vinkelen var bra og fint det ikke ble noen bakgrunn her. Virker litt blasse, men jeg sitter nå på en laptop som ikke har så bra skjerm. En annen gang kan du forsøke litt lenger lukkertid på noen bilder. Kan gi enda mer "action" preg, men alt i alt var bilde 1 og 3 veldig bra....... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 OT: Kanskje ikke deg det er bilde av (hvis du har tatt bildene), men åssen i helvete orker du/han å skate barbeint? 6053873[/snapback] jeg vedder på at han har hoppet på trampoline, og tatt skateboardet slik i lufta Kule bilder, men som sakt, brukt klær og andre vinkler Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Takk for tilbakemeldinger. Det er jeg som tar bildet og jeg som hopper, Selvutløser. var utrolig vanskelif å få det til. mange forsøk før jeg fikk noen bra. Hopper på trampoline ja. Kommer vel noen "ordentlige" bilder utover sommeren. (må bygge ferdig rampen) tenkte på det med mere kær og det at jeg ikke hadde sko, etter at jeg så bildene selv. Men det var jo så utrolig varmt ute. mvh Anders Ps! hvordan øker jeg kontrasten? Endret 7. mai 2006 av Fribbern Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Photoshop. Eventuelt så har mange bildesorteringsprogrammer små muligheter for å redigere litt på farger, kontraster og skarphet. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Som skatebilder er disse bildene helt uten verdi. Du mangler referansepunkter, noe som er svært viktig i ekstremsportbilder. Var det noen som nevnte trampoline? heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå