GOKVELD Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hvor ser man den?? Altså IP adressa til datan min?? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Du kan bruke nett-tjenester som f.eks http://www.whatismyip.com. Lenke til kommentar
GOKVELD Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Du kan bruke nett-tjenester som f.eks http://www.whatismyip.com. 6051268[/snapback] prøvde d på min å på enn annen data som er i huset... helt samme IP på begge!! Kan man ikke se ip-en på sin egen data uten at man går på internett?? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har du ikke internett-tilkobling har du vel heller ikke fått tildelt en IP-adresse, eller hva? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Gå innpå "nettverkstilkoblinger", trykk på lokal tilkobling og bla over til støtte-fanen. Der står ip-adressen din. Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 trykk start-kjør og skriv "cmd" og klikk enter da får du opp en rute og da skriver du "ipconfig" der får du opp ip'en din på lokalnettet (før ruteren eller internett) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Nå begynner jeg å lure på om han vil ha tak i den lokale, eller eksterne IP-adressen. Lenke til kommentar
GOKVELD Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 FÅTT SVAR----TRÅDEN ER STENGT Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Da foreslår jeg at du rapporterer det første innlegget ditt, og forklarer at du har fått svar. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Tviler på at den er stengt... Det er forresten vanlig folkeskikk å takke for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå