-Alex- Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kan noen bare si enkelt, eller linke til ett sted slik at jeg får av stock AMD kjøleren min?` Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Klarer du ikke å ta av en stock kjøler, burde du kanskje ikke gå inni pc'n din Neida.. Men på den ene siden av kjøleren skal det sitte en pinne som du skal vippe opp, sant? Når du har tatt opp den, sitter den bare fast i to fester på begge sider. Da er det bare og lirke til du får den av Håper virkelig at jeg ikke dreit meg ut nå, husker ikke helt hvordan stock kjøleren sitter.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hva kjøler skal du sette på, hvillken sort amd er det? noen nye cpuer må du sette på ny bakplate, dvs du må koble av alt og skru av hovedkortet, så du har det fysisk ute av maskinen. noen kjølere slipper du det med, så du setter kun av/på kjøler med en liten lås. husk på å ta av gammel termisk pasta og erstatt med ny. statisk elektrisitet og støv. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Har kjøpt en cooler master hyper 48, ser ut som jeg må ta ut hovedkortet for å montere den ja Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Huff! Hvis du ikke vet hvordan du får av kjøleren så ikke rør den! Hvis det var du som monterte pcen selv så burde du vite det! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Huff! Hvis du ikke vet hvordan du får av kjøleren så ikke rør den! Hvis det var du som monterte pcen selv så burde du vite det! 6063989[/snapback] Bygde den ikke selv. Heldigvis Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Står vel også forklart i manualen som fulgte med CPU? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Står vel også forklart i manualen som fulgte med CPU-kjøler 6064269[/snapback] Fixxed.... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Står vel også forklart i manualen som fulgte med CPU-kjøler 6064269[/snapback] Fixxed.... 6064273[/snapback] Naj, følger med noe til AMD CPUer som forklarer hvordan man fjerner boxed kjøler. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Står vel også forklart i manualen som fulgte med CPU-kjøler 6064269[/snapback] Fixxed.... 6064273[/snapback] Naj, følger med noe til AMD CPUer som forklarer hvordan man fjerner boxed kjøler. 6064404[/snapback] Det følger også med kjøleren, hvertfall på min stocked vifte, og alle viftene jeg har hatt. Det står vel kanskje også i manualen til CPUen. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hm. Få av "klipsene" som holder vifta fast og ta et godt tak og dra forsiktig Dereter monterer du den nye vifta, Så vanskelig er det vell ikke?? Fjærna og satt inn ny vifte på ca 30min, (måtte ut med hk da ) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hm. Få av "klipsene" som holder vifta fast og ta et godt tak og dra forsiktig Dereter monterer du den nye vifta, Så vanskelig er det vell ikke?? Fjærna og satt inn ny vifte på ca 30min, (måtte ut med hk da ) 6065873[/snapback] Du tar det fort? Jeg må ta ut hk, og skjermkort, ta av kjøler, legge på ny goop, sette på ny kjøler, sette inn hk, sette inn skjermkort, rydde! Tar ut alle kabler uansett hva jeg gjør hvis jeg tar ut hk ^^ Bruker kanskje 2-3 timer på å ta ut alt, rydde ordentlig, rengjøre og sette på plass igjen Er jeg unormal? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ok Var karnsje litt rask i skrivinga der ja! Når jeg tenker over det hele knotet jeg litt med å få ut hk og alt, Dereter få av stock kjøler, pakke opp ny, vaske overflate på cpu med rødspirt og smøre på ny goob, så plasere den nye vifta perfekt og skrue monsteret godt fast. Så måtte alt inn i kassa og festes godt, Rydding av sleeves tok jo litt tid da Så leita jeg etter hovedkort-maualen for å finne ut hvordan "powerled", "hddled" osv. skulle plaseres Og selfølgelig må man jo rydde Jau, Brukte vell ca noen timer på dette ja, (Inkludert å spise opp melonen og drikke opp Redbullen da) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ahh^^ PWR, RST og LEDs og sånn er easey shit, står på hk^^ Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe, Måtte bare sjekke for å være sikker. Kan blåse noe tror jeg vis jeg gjør feil. Lurt å være nøye veit du Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe, Måtte bare sjekke for å være sikker. Kan blåse noe tror jeg vis jeg gjør feil. Lurt å være nøye veit du 6072306[/snapback] Det skjer ikkenoe hvis du kobler feil der, kan hende hvisd u kobler PWR på PWR LED, men ikke mellom lysene og knappene. Menneh,, /OT-End Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå