Tiidus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Min iPod nano har fryst seg fast, og jeg får ikke slått av/på o.l. Bilder: Noen som har peiling? mvh Fredrik edit: Den er faktisk på, og bruker strøm. Men skjermen er helt hvit. Endret 6. mai 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det har skjedd med min iPod Nano ved et par anledninger. La batteriet gå ut (bør ikke ta mer enn et par timer), og deretter lader du den. Når du da skrur den på igjen skal den være i orden. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Å nå ble jeg glad :!: Trodde at min elskede hadde tatt kvelden jeg nå Skal la batteriet gå ut (har vel ikke noe annet valg egentlig) mvh Fredrik Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis ikke går du på Apple support på nettet, søk på Google. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Eller holde inne Menu og Center... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Eller holde inne Menu og Center... 6057413[/snapback] Det pleier ikke å fungere når den har låst seg slik trådstarter beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå