carl-kr. Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hei! jeg er ca 30 min ut i spillet og har nå møtt på 2 "sjøuhyrer"... greier ikke å ta disse..det virkker som om de "healer" seg selv, de dør og våkner etter 5sek med full helse. hjelp! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hvis det er der jeg tenker på så må du slå dem bevisstløse, hoppe opp på kasse- tårnet eller hva enn det er ved siden av og sende noe greier i huet på dem og spidde dem. altså biff- klatre- spidde x2 Endret 6. mai 2006 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis det er der jeg tenker på så må du slå dem bevisstløse, hoppe opp på kasse- tårnet eller hva enn det er og sende noe greier i huet på dem og spidde dem. 6051144[/snapback] jepp og når man har gjort det kan man klatre opp til den størske karen,men han har samme healing greie..når man har slått han bevistløs kommer det et bilde av sirkel knappen over han?har da trykket på knappen samtidig som jeg står atmed,men til ingen nytte.. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg greide monsteret. Man må bare time riktig på knappkombinasjonene. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg greide monsteret. Man må bare time riktig på knappkombinasjonene. 6051237[/snapback] www.gamefaqs.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå