bubbe Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvor stort er det mulig å blåse opp ett bilde som er tatt med ca. 8 mpix? Hvor kan man få dette gjort, det største jeg har vært borti er 20x30... Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 her har jeg fået lavet flere. jeg har forinden forstørret dem til omkring 3500x4500 pixel (så vidt jeg husker er det max) jeg har gjort det i trin på ca. 10% af gangen - det har jeg læst skulle give det bedste resultat. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg lurer på om ikke dette har vært snakket om her på forumet for bare litt siden, prøv et lite søk og se hva du finner. Ellers vet jeg at Allkopi lager store størrelser i god kvalitet og til en billig penge og jeg tror ikke det er noe i veien for å få et 8 MP bilde på godt over en meters plakat, dette får du esten spørre de som gjør jobben om. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har selv forstørret bilder fra EOS 350D til 70 x 50 cm, og det fungerte greit til mitt bruk i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå