ØrjanM Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Heij! Jeg klarer ikke lenger å kople meg til musikknedlastingsprogrammer(limewire, bearshare? lenger og heller ikke online spill(tibia).. Dette skjedde etter at maskiken ble infisert av spam og virus.. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hehe dette skyldes nokk disse virus sakene ja! uansett er det ikke rart du blir infisert heller når du bruker ulovlige nedlastings programmer som dette! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Sjekk at du ikke er blokert av ADSL-levrandøren din. Prøv f.eks. å kable en laptop til linja og se om det går.... Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hehe dette skyldes nokk disse virus sakene ja! uansett er det ikke rart du blir infisert heller når du bruker ulovlige nedlastings programmer som dette! 6051075[/snapback] Nedlastingsprogrammer er ikke ulovlig. Men at Limeware og Bearshare suger max, det stemmer Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hva hvis du kjørere litt antivirus programm og spyware program...? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det anbefales å scanne med et antivirus/spyware-program. NOD32 er f.eks midt i blinken. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 LimeWire er spyware fritt... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Bearshare er pr definisjon spyware. Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Har kjørt en masse program nå, men jeg klarer enda ikke kople opp limewire Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hm, dama opplevde samme problem i dag... (edit: koble til Limewire) Eller, opplever er vel rett å si. Virket fint for noen dager siden, har akkurat reinstallert windows til henne, maskina er virus og spyware-fri. Endret 6. mai 2006 av KriFos Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hm, ser ikke at noen har nevnt noe om brannmur her. Dersom du har aktivert brannmur, kan det hende den blokkerer programmet. Tillat tilgang til programmet, via brannmuren. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har ISDN linje! 6051202[/snapback] Har du Telenor som ISP er dere antagelig fått begrenset abb, dere har fått mail om det i så fall. Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Heij ! takk agvg for at du minne meg om at telenor begrenser abb når jeg får virus i drit på den... Har pratet med telenor nå og snart er alt som det ska lvære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå