miCro Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg er nå rimlig sikker på hvilke komponenter jeg skal oppgradere pcen min med om noen uker, det eneste jeg fortsatt er litt usikker på er hvilket 7900 GTX jeg skal velge. Jeg har sett på både XFX og Club3D sine spesifikasjoner på dette kortet, og så vidt jeg kan se er det ingen forskjeller. Hvorfor er det da en prisforskjell på 600 ,- kr? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Prisene trenger ikke å være like selv om spesifikasjonene er like. Kanskje det er en stor forskjell i spill som følger med? Eller en mye bedre kjøler? Eller andre ting? Eller kanskje bare det er ujevn konkurranse og den ene gambler på å kunne ta mer for kortene sine? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 På bilder jeg har sett av kortene ser kjølerene helt like ut. Prisforskjellen var forresten på 450,- kr i prisguiden, men 600,- kr på netshop. Club3D-kortet har rykte på seg for å være stillegående, og da nekter jeg å tro at forskjellen i ytelse - om det da er noen forskjell - på disse kortene er verdt 600,- kr. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kan være at xfx har større bundle. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Hva har det å si for ytelsen? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hva har det å si for ytelsen? 6050885[/snapback] Ingenting , defor driter eg i bundle og velger nesten alltid det billigaste. Har hatt club3d før, ingen problemar med dei. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Ok, da går jeg for Club3D-kortet. Takk for innspill. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 kjøpte et club3d 6800LE kort. det har stock kjøler og fattig bundle. men det spiller ingen rolle, spilla som følger med pleier å være skit uans. club3d rox Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Så lenge spesifikasjonene er like (og det er de nok) så er det neppe noen ytelseforskjell. I hvertfall ikke noe mer enn forskjellen i medfølgende driverversjon og latency på minnet kan gi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 XFX sine kort pleier somregel være høyere klokket enn andre produsenter. Med andre ord yter de bitte litt mer. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 men da er det forskjell i spesifikasjonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå