stryker Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Har installert mitt ASrock HK for 3 dager siden og allting har fungerat fint fram till nå.Detta er hva som skjedde idag tidlig jeg slog på pcen biosen POSTet fint så sier windows at de ikke var shut down properly bla bla og om jeg vill starta i safe mode osv. Jeg startet i normal mode,windows load screen kommer på skjermen men etter att den er ferdig er ca 4min. med svart skjerm för welcome screen som varer i ca 2 min.så kommer desktopen på skjermen men tar ca 5min för iconene kommer på desktopen. Ellers funker allting normalt! Unskyld för min svorska håper dere skjönner hva jeg har skrevet! Specs: ASrock dual sata 939 Bios 1.50 Asus x800xl agp AMD64 3200+"venice" 2 x 1mb Veritech pc3200 ram Windows xp pro SP2 Endret 6. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
stryker Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Har installert mitt ASrock HK for 3 dager siden og allting har fungerat fint fram till nå.Detta er hva som skjedde idag tidlig jeg slog på pcen biosen POSTet fint så sier windows at de ikke var shut down properly bla bla og om jeg vill starta i safe mode osv. Jeg startet i normal mode,windows load screen kommer på skjermen men etter att den er ferdig er ca 4min. med svart skjerm för welcome screen som varer i ca 2 min.så kommer desktopen på skjermen men tar ca 5min för iconene kommer på desktopen. Ellers funker allting normalt! Unskyld för min svorska håper dere skjönner hva jeg har skrevet! Specs: ASrock dual sata 939 Bios 1.50 Asus x800xl agp AMD64 3200+"venice" 2 x 1mb Veritech pc3200 ram Windows xp pro SP2 6050724[/snapback] Hmm.. skulle legge denna in på ASrock tråden men la den feil Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Prøv med system restore.... Lenke til kommentar
stryker Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Prøv med system restore.... 6050735[/snapback] Har prövd system restore men fortsatt samme problem. Har og prövd default setup i Biosen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Er det en gammel Windows-installasjon du har (fra før du monterte hovedkortet)? Lenke til kommentar
stryker Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Er det en gammel Windows-installasjon du har (fra før du monterte hovedkortet)? 6051876[/snapback] Problemet er löst!Da jeg har ASrock driver CDen i CD-romen så går det treigt men uten går det fint,rare grejer men problemet er löst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå