d'espresso Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg trenger hjelp med det MG-questet som heter "Necromancers Moon" elns.. Jeg har kommet til alteret (har vært inne i hulen og drept noen, men ikke alle), men ingen kommer ut!! Må jeg loade en annen save eller noe?? Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) nei, du må gjemme deg og vente på utsiden med utsyn til alteret. En natt klokka 12 eller deromkring, vil du se en som kommer ut (tror det var midnatt på fredagen... mener det heter fredas eller lignende i spillet.). Endret 6. mai 2006 av medlem-87354 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Kommer ingen ut, natt til Middas klokka 12.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg drepte bare han første innenfor døra bak alteret, og han hadde en handwritten note som jeg tok, og da ble questet oppdatert. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Du må vente til en natt da det lyser på alteret fra himmelen. Da går du oppå fjellet eller et annet sted litt unna og etterhvert kommer det en mann ut. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg drepte bare han første innenfor døra bak alteret, og han hadde en handwritten note som jeg tok, og da ble questet oppdatert. 6050951[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå