westgard Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg fikk min SE z530i fra Siba i går. Glad og fornøyd begynte jeg å knotte på den, men etter en liten stund skjønte jeg at noe var galt. Jeg fikk ikke sendt MMS med den. Det viste seg at under kategorien MMS-melding under innstillinger, så mangler det viktigste punktet - nemlig der man skal taste inn navnet på MMS-serveren. Alle de andre innstillingene er riktige. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Kanskje jeg bare må sende den tilbake...? Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hm kan du ikke bare legge inn riktig innstilling? om du har netcom er deg mms.netcom.no. Gå inn på hjemme side fra opperatøren du bruker å send deg selv innstilingene du trenger. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Netcom-kunder har også dette under "Netcom Extra" i menyen på telefonen. Der kan man klikke på "kundeservice" --> "innstillinger" --> "mms" så får man tilsendt innstillingene. Da slipper man å måtte ha tilgang til en PC for å få tak i innstillingene. På SonyEricsson-telefoner ligger vel Netcom Extra under "Underholdning/spill"-menyen. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå