Gå til innhold

Noen som har Dell 640M?

Anbefalte innlegg

Heisann...

Spurte for noen dager siden om hjelp til å finne en 14", og siden det er svært lite å velge mellom av slike ser det ut som det kanskje må bli Dell...

Jeg spiller ikke, så har lite lyst til å betale mye for ting jeg egentlig ikke trenger.

Jeg har derfor sett litt på Inspiron 640M, den billigste 14" med Centrino.

Er det noen som har denne, og har noen erfaringer å komme med? Synes den ser litt stor ut, men bilder er alltid så vondt å tolke... Føles den merkbart mindre ut enn 15,4" laptoper?

Fint om noen har noe å si! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har endel erfaring med dens noe eldre bror, 630m. Maskinen er større og mer klumpete enn hva den kunne ha vært, og vil du ha stort batteri blir maskinen så stor at du like gjerne kan gå for en slank 15" laptop. Skjermen på 630m (med kontrastbelegg) er forresten ganske dårlig med tanke på fargegjengivelse og innsynsvinkel og selve maskinen bråker litt, jeg vet ikke om 640m også er sånn.

Lenke til kommentar

Bekrefter et par inntrykk jeg har også da... Mulig de har forbedret dette fra 630m, men det kan kanskje noen som har 640m bekrefte?

Tror nok heller jeg ser meg rundt etter en annen laptop da, da hele poenget er at jeg skal ha den mye med meg rundt, og synes 15,4" er for stort og 12,1" for lite...

Lenke til kommentar

Har nettopp fått en Dell D620, med Conroe 1,66, 1 gig minne og 60gig 7200rpm disk som fungerer utmerket.

Batteri-tiden er i aktiv bruk over 3timer.

Den har en utrolig snop størrelse og er veldig godt fornøyd med den!.

Lenke til kommentar
Har nettopp fått en Dell D620, med Conroe 1,66, 1 gig minne og 60gig 7200rpm disk som fungerer utmerket.

Batteri-tiden er i aktiv bruk over 3timer.

Den har en utrolig snop størrelse og er veldig godt fornøyd med den!.

6055638[/snapback]

Hvor mye gav du for denne? Synes for øyeblikket den er litt for dyr i forhold til hva jeg føler jeg har bruk for, men vet jo at Dell ofte har veldig gode tilbud, hvis man bare orker sjekke innom nesten hver dag i en lenger periode... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...