Dragon Hunter Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 I mange tilfeller strekker ikke standard-motoren i 3D Studio Max, og tilsvarende programmer til (spesielt på eldre 3D-programmer, i og med at 3D Studio Max fra og med 7.0 har global illumination, kan man lage realistiske bilder der også). Hvilken rendereringsmotor bruker du? Bruker selv Mental Ray, gidder ikke å legge 799$ i V-ray. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Lightwave. Hvis jeg skulle kjøpt noe ekstra ville det sannsynligvis blitt FPrime, mest fordi den gir tilnærmet realtime renderpreview ... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Brukte Brazil Rio en stund (gratisversjonen av Brazil R/S) men gikk over til Mental Ray fordi Rio rendrer max 512x384. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg rendrer i samme program som jeg lager modellene og scenene, det vil si Lightwave 3D. Som medi8or har jeg veldig lyst på FPrime, men det er så vanskelig å finne utenom butikkene. Endret 14. mai 2006 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Blenders interne eller YafRay, når jeg en sjelden gang lager noe. Lenke til kommentar
mikajoh Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 jeg klarer mg fint md GI og Mental Ray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå