Gå til innhold

Nec2080ux+ og garanti


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg leser på Nec sine sider at de har 3 års onsite garanti på skjermene sine, noe

(Slik det seg hør og bør da jeg bestilte min skjerm i desember 04 betalte jeg ca 10,000 for den).

 

Problemet har seg slikt at den siste uken har skjermbildet bare forsvunnet, akurat som når man slår skjermen av. Det grønne lyset som viser at skjermen er på, lyser. Hvis jeg trykker inn knappen og slår av skjermen, for så å slå den på igjen, så har jeg bilde i ca 1minutt.

 

Tok en factory reset på den og stilte maskinen inn på ikke å slå av skjermen, så fungerte den fint i ca 1 dag. Nå når bildet forsvinner kommer det noe "fresing" bak skjermen, for så å slå seg fort av igjen. Jeg har derfor naturligvis trukket ut kabelen på den.

 

 

Så vidt jeg har forstått det så har infocare supporten for Nec Norge, men da jeg fylte inn på siden deres, fikk jeg et RMA nummer og beskjed om å sende skjermen inn, noe som er uaktuelt da de skal ha onsite...

 

Så stod det også noe om at hvis skjermen ble byttet ut så fikk jeg en annen brukt skjerm som var "refurbished" ?.

For meg høres dette ut som noe tullball, jeg mener at jeg skal ha en lik ny skjerm hvis det er noe kaputt den jeg har nå, ikke noe gammelt møl som jeg ikke vet når er kjøpt eller hva feil den har hatt før.

 

 

Er det noen som har noe formening om hva slags krav jeg har når det gjelder denne saken?. (Venter fortsatt tilbakemelding av inforcare, men den drøyer seg vel til over helgen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...