thomassit0 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg føler att Windows Internett Explorer 7 er helt sykt bra!Du finner den Her! Så hva synes dere om IE 7? 6050258[/snapback] jeg føler at firefox er mye bedre enn IE7 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Når jeg starter IE7 spretter den fram i et halvt sek. så blir den bare borte igjen. Har noen en løsning på mitt problem? Lenke til kommentar
salah Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Glad jeg ikke bruker Windows i det hele tatt. Firefox er og blir uansett bedre enn IE. Verden skal liksom være tilpasset IE, mener Microsoft. Dessverre er det slik at du skal tilpasse deg verden, ikke verden som skal tilpasse seg deg 6052390[/snapback] Argumentet om at du ikke bruker Windows underbygger bare teorien om at de som slenger unødvendig dritt, ikke innehar kunnskap. Firefox er per dags dato, bedre enn IE 6. IE7 er ute i en betaversjon, og kommer mest sannsynlig til Vista når det lanseres. IE kokurrerte ut Netscape i sin tid, og kommer til å prøve å utkonkurrere konkurrentene igjen. Om de lykkes, vet ingen, men det er ikke en umulighet. 6054330[/snapback] Innehar kunnskap? Tror nok det er tvert imot. Grunnen til at IE tok over markedet var på grunn av at det ble inkludert i deres operativsystem, og mange har ikke peiling på hva Internet Explorer i det hele tatt er, de kaller det for "internett". Da vet de selvfølgelig ikke om alternativene heller. Når folk får høre budskapet om Firefox, legger vi merke til at IE taper terreng. Hvorfor? Og du beviser hva jeg mener ved at du sier at den lanseres med Vista. IE følger heller ikke standarer helt til det skal, her er Firefox nok en gang vinneren, og Microsoft har bevist at de ikke vil rette seg verden, de stjeler kun kunder ved å "jukse". Helt juks er det selvsagt ikke, men at folk tror IE er mer populær enn FF på grunn av kvalitet og funksjoner, er helt, helt feil. Hadde alle visst at det fantes et alternativ til IE, hadde IE absolutt ikke hatt det store markedsgrepet som det har. MeLee: Forsåvidt helt enig med deg. Holder fortsatt fast på det jeg sa: Dessverre er det slik at du skal tilpasse deg verden, ikke verden som skal tilpasse seg deg. Det må Microsoft skjerpe seg litt på. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Pollen her på hardware i en annen tråd sier vel også sitt. Av de som er over gjennomsnittelig interessert i IT, bruker det stor flertallet ikke IE. Endret 20. mai 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Pollen her på hardware i en annen tråd sier vel også sitt. Av de som er over gjennomsnittelig interessert i IT, bruker det stor flertallet ikke IE6 LENGER. 6138671[/snapback] Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 De som brukte IE7, regner jeg med svarte IE i den pollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå