fjeddiu Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Når jeg Installerer Steam kommer denne meldingen opp: Hva skal jeg gjøre ? Feil med pcen ? Installen? feil2.bmp Endret 6. mai 2006 av fjeddiu Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Står jo at det er mulig feil med fila da. Last ned ny installasjons fil... och prøv.. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 har prøvd kommer opp det samme... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 deaktiver og avslutt alt av brannmur, antivirus o.l. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Skal prøve det ja... Må nok kjøre ad aware etterpå... Som når jeg skulle installere SP2 114 kritiske filer... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Fynka ikke det heller Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Fikk netopp ny PC så kan det være noen drivere som ikke er installert Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Prøvde enda en ny install fynka fett med den... Fant den på steam appovered eller noe Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hva med å laste ned eldre versjoner? ar samme problemet når eg instalerer Trackmania nation, den install filen du laster ned derfra, er korrupt. Men FFS det eksistereren regel mot bumping her, og det eksisterer også en redigeringsknapp BRUK DEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå