Left Blank Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg skal kanskje starte et lite web hosting firma, men er ingen designer.. Derfor trenger jeg ideer og tilbakemeldinger på denne siden. Den er langt ifra ferdig siden jeg kunne tenke meg mere detaljer etc, men klarer ikke helt få det til. Ble fornøyd med header bilde da.. http://www.substrata.org Takk på forhånd for deres tid. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) ikke ha teksten sentrert. Altså la linjene starte til høyre liksom og ikke på midten. tungt å lese... Endret 6. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Rent grafisk syns jeg egentlig det funka greit. Det er veldig enkelt og oversiktelig, dog du kan klare en bedre header, selvom den ikke var så dårlig. Problemet ditt her er typografien. Hvordan leser vi? Jo, fra venstre til høyre. Dermed blir det litt feil å midtstille teksten fordi det blir ikke sånn øyet vil lese det. Legg teksten slik det skal være, og heller legg inn noen designelementer her og der som danner en helhet. Stå på! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Rent grafisk syns jeg egentlig det funka greit. Det er veldig enkelt og oversiktelig, dog du kan klare en bedre header, selvom den ikke var så dårlig. 6050098[/snapback] Jeg synes faktisk headeren er veldig bra, (riktignok er ikke blader noe jeg forbinder med shell & web hosting, men det trekker ikke så mye oppmerksomhet, og det er mye bedre enn å la den være tom, eller bilde av et standard menneske man finner på mye andre sider) og om du hadde fått til en side som bruker de fargene og headeren passer inn, ville den ikke blitt dårlig. Er forresten enig om typografien, den må fikses ^^ Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg synes faktisk headeren er veldig bra, (riktignok er ikke blader noe jeg forbinder med shell & web hosting, men det trekker ikke så mye oppmerksomhet. 6050112[/snapback] Det er helt sant. Den er ganske stilren og trekker ikke for mye oppmerksomhet. Men når han nesten ikke har noe annet enn headeren som er grafisk her, bør den kanskje trekke litt mer oppmerksomhet, men ikke nok til å trekke den fra det som er viktig her, nemlig informasjonen. Men ja, den er tøff, men fjern bladene i det minste. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hva med ledninger som slynger seg rundt omkring istedet? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 OK, uten å lese på de andre: Cons: * Midstillt tekst? * Burde kansje vært en liste den listen? * Bladene i header er litt for standard PS * Regner med det kommer en faktisk meny? * En font og skriftstørrelse? * Vakker kode * XHTML * Farger? * Rar plasering av meny Pro: * Enkel * Header kan funke med litt mindre blader å sån, likte fargene --- En slik side bør se proff og stilren ut. Bør ose kompetanse. Farger vil gjøre at man faktisk gidder å lese. midtstillt tekst er så hardt at ingen gidder å se på det. Må aldri kreve noe av brukeren. Du bør lære deg kode skikkelig, vil egentlig bare ambefale deg å få noen til å lage siden for deg. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) et helt enkelt og greit design. men syntes headeren var så mye i forhold til resten. altså mye farger og effekter, mens resten er enkel skrift. kanskje "lette" litt på headeren så den blir litt enklere, eller omvendt.. og helt klart at teksten må sidestilles. først fordi det generelt blir penere, men også siden teksten i headeren er sidestilt. teksten "substrata" i headeren burde være et par hakk til venstre slik at den holder den loddrette "usynlige" linjen.. Endret 6. mai 2006 av lazaa- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå