Gå til innhold

En hyllest til Carl Ivar Hagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri likt han, politikken eller partiet.

Den eneste eventuelle hyllesten fra min side er for at han slutter.

Word.

Håper fokusen nå havner på alle de andre i partiet som Hagen alltid skygger for(og med god grunn). Sharialov-Sandberg f.eks.

S,

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har aldri likt han, politikken eller partiet.

Den eneste eventuelle hyllesten fra min side er for at han slutter.

Word.

Håper fokusen nå havner på alle de andre i partiet som Hagen alltid skygger for(og med god grunn). Sharialov-Sandberg f.eks.

S,

6052771[/snapback]

Dårlig humør eller? mannen trekker seg tilbake, hvorfor ikke gi credit for "godt kjempet" ?? Uansett har han engasjert deg!

:)

Lenke til kommentar
Ja det innlegget husker jeg, så alle som ikke var 100% enige med deg er løgnere. Godt å vite.

Nei, alle som lyver er løgnere. Hagen sa aldri at spanjoler lære seg norsk. Han sa bør, og konteksten var da de spanjolene som ønsket seg jobb på private norske sykehjem i Spania. Det er en selvfølge at det er en fordel å kunne norsk hvis man skal jobbe med norske eldre som kanskje ikke kan spansk.

Lenke til kommentar
Ja det innlegget husker jeg, så alle som ikke var 100% enige med deg er løgnere. Godt å vite.

Nei, alle som lyver er løgnere. Hagen sa aldri at spanjoler lære seg norsk. Han sa bør, og konteksten var da de spanjolene som ønsket seg jobb på private norske sykehjem i Spania. Det er en selvfølge at det er en fordel å kunne norsk hvis man skal jobbe med norske eldre som kanskje ikke kan spansk.

6052850[/snapback]

Ikke at dette er stedet å diskutere dette, men det er det jeg skrev i 5 poster uten at du fikk det med deg. Så lenge det var private hjem kunne de kreve hva de vil av språkkunnskaper. Det er ikke en uvanlig praksis. På den andre siden kan ikke Hagen påvirke private bedrifter direkte. Tror han blandet personlige meninger med det som er politisk gjennomførbart eller så er det pressen som vinklet det på den måten.

Jeg var da helt imot offentlig innblanding, mens noen mente at staten skulle betale for språkkurs.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mulig at jeg tar feil?

Jeg har forstått tråden som at den er opprettet for å gi en takk for samværet til en person og politiker som har engasjert, på godt og ondt. Diskusjoner om FRPs politikk er det jo allerede plenty av tråder å utfolde seg på.

Ses så gjerne der!

:)

Lenke til kommentar
Ikke at dette er stedet å diskutere dette, men det er det jeg skrev i 5 poster uten at du fikk det med deg. Så lenge det var private hjem kunne de kreve hva de vil av språkkunnskaper. Det er ikke en uvanlig praksis. På den andre siden kan ikke Hagen påvirke private bedrifter direkte. Tror han blandet personlige meninger med det som er politisk gjennomførbart eller så er det pressen som vinklet det på den måten.

Nei, nå snakker du deg bort i tåka. Faktum er at Dagbladets overskrift var ren løgn, og denne løgnen ble så propagert til dette forumet, der folk trodde han faktisk hadde sagt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...