wewwen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Carl I. Hagen er garantert den senere tids beste politiker. Det som forunderer meg er at han aldri har vært statsminister. Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har aldri likt han, politikken eller partiet. Den eneste eventuelle hyllesten fra min side er for at han slutter. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har aldri likt han, politikken eller partiet. Den eneste eventuelle hyllesten fra min side er for at han slutter. Word. Håper fokusen nå havner på alle de andre i partiet som Hagen alltid skygger for(og med god grunn). Sharialov-Sandberg f.eks. S, Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har aldri likt han, politikken eller partiet. Den eneste eventuelle hyllesten fra min side er for at han slutter. Word. Håper fokusen nå havner på alle de andre i partiet som Hagen alltid skygger for(og med god grunn). Sharialov-Sandberg f.eks. S, 6052771[/snapback] Dårlig humør eller? mannen trekker seg tilbake, hvorfor ikke gi credit for "godt kjempet" ?? Uansett har han engasjert deg! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ja det innlegget husker jeg, så alle som ikke var 100% enige med deg er løgnere. Godt å vite. Nei, alle som lyver er løgnere. Hagen sa aldri at spanjoler må lære seg norsk. Han sa bør, og konteksten var da de spanjolene som ønsket seg jobb på private norske sykehjem i Spania. Det er en selvfølge at det er en fordel å kunne norsk hvis man skal jobbe med norske eldre som kanskje ikke kan spansk. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ja det innlegget husker jeg, så alle som ikke var 100% enige med deg er løgnere. Godt å vite. Nei, alle som lyver er løgnere. Hagen sa aldri at spanjoler må lære seg norsk. Han sa bør, og konteksten var da de spanjolene som ønsket seg jobb på private norske sykehjem i Spania. Det er en selvfølge at det er en fordel å kunne norsk hvis man skal jobbe med norske eldre som kanskje ikke kan spansk. 6052850[/snapback] Ikke at dette er stedet å diskutere dette, men det er det jeg skrev i 5 poster uten at du fikk det med deg. Så lenge det var private hjem kunne de kreve hva de vil av språkkunnskaper. Det er ikke en uvanlig praksis. På den andre siden kan ikke Hagen påvirke private bedrifter direkte. Tror han blandet personlige meninger med det som er politisk gjennomførbart eller så er det pressen som vinklet det på den måten. Jeg var da helt imot offentlig innblanding, mens noen mente at staten skulle betale for språkkurs. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Mulig at jeg tar feil? Jeg har forstått tråden som at den er opprettet for å gi en takk for samværet til en person og politiker som har engasjert, på godt og ondt. Diskusjoner om FRPs politikk er det jo allerede plenty av tråder å utfolde seg på. Ses så gjerne der! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hagen er nok en av de beste politikerne vi har hatt de siste årene. Får håpe FrP vokser sterkere selv uten han. 6051653[/snapback] Don`t worry, be happy Siv tar kaka nå... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Takk for alt, Carl I. Endret 6. mai 2006 av Jon@s Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ikke at dette er stedet å diskutere dette, men det er det jeg skrev i 5 poster uten at du fikk det med deg. Så lenge det var private hjem kunne de kreve hva de vil av språkkunnskaper. Det er ikke en uvanlig praksis. På den andre siden kan ikke Hagen påvirke private bedrifter direkte. Tror han blandet personlige meninger med det som er politisk gjennomførbart eller så er det pressen som vinklet det på den måten. Nei, nå snakker du deg bort i tåka. Faktum er at Dagbladets overskrift var ren løgn, og denne løgnen ble så propagert til dette forumet, der folk trodde han faktisk hadde sagt det. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Noen som vet om det har blitt klagd inn til PFU? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Morn'a Carl! Siv blir helt sikkert den nye Bruntland, bare annet format. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 man skulle jo tro mannen var død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå