Gå til innhold

En hyllest til Carl Ivar Hagen!

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er postet før, men tror ikke jeg blir godt likt når jeg sier dette... :innocent:

Carl Ivar Hagen, takk for din tid i Fremskritrspartiet.

Det er synd at du trekker deg :(

1044957199.08_content.jpg

Dette var det bildet jeg fant som jeg tror folk sent vil glemme =)

Du er en av de få politikerene som virkelig kan snakke for seg, du er en mann som tar landet vårt på alvor, selv om det er noe du gjorde galt.

Noe av det jeg likte beste med deg:

Jeg som etnisk norsk (Chilener) setter veldig stor pris på deler av innvandrings politikken din, og at den valgkampanjen deres om "Gjerningsmannen var av utenlandsk opprinelse" stemmer 100%, men som desverre ikke blir riktig tolket av folk flest...

Noe av det værst jeg har hørt fra deg:

Desverre er jeg 100% uenig i at vi som snakker spansk må lære oss norsk for at turistene skal bli forstått(eller omvendt), det var rett og slett en idiotisk komentar :tease:

Dine 33 år i FrP har påvirket partiet mye, og har bidratt til de stemmene som FrP har i dag.

Siv Jensen er en verdig etterkommer, men blir ikke en Carl I. Hagen, lykke til videre i livet, og takk for 33år med oss! :thumbup:

Carl_I_Hagen_Foto_Frp_web_1128342709_1128342726.jpg

:w00t::w00t::w00t: :w00t:

Endret av Chrisr2505
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Dette var det bildet jeg fant som jeg tror folk sent vil glemme =) )

For min del er det vel heller dette som har brent seg inn i netthinnen, og ødelagt min "fragile little mind" for evig tid: :!:

CarlXI.jpg

Men ellers er jeg enig i at Carl I. har vært en meget dyktig politiker, selv om jeg er uenig med FrP i mange saker. Blir spennende å se hvordan det går med partiet uten Kong-Carl.

Lenke til kommentar

Hehehe! Ikke mye refs på meg enda! Det bilde der var veldig artig faktisk!

Dette kan jo bli en minnepost for Carl I. Hagen, med å poste artige bilder av han! *flire*

Har full respekt for Carl I. Hagen, og må si at han er den mest troverdige (eller var) som er på stortinget, og det er synd at han ikke har tid til mer politikk, men han må vel leve livet han også :)

Lenke til kommentar
Ingen tvil om at han har vært en dyktig politiker.. Men likt ham har jeg aldri. Siv Jensen derimot.. Hun har jeg tro på..

6050273[/snapback]

Ditto. Han har stått på og gjort en svært god jobb. Men jeg har aldri hatt noen spesiell sans for ham. Jeg liker Frps politikk langt bedre enn jeg liker Hagen.

Lenke til kommentar

Hagen har gjort en kjempe jobb med å lede partiet der det er i dag, hvor hver tredje person stemmer FrP. Nå tar Siv over og leder FrP opp mot nye høyder.

Gleder jeg meg allerede til neste stortingsvalg. Det skal bli godt med et regjeringsskifte med Siv Jensen som statsminister for en ren flertallsregjering fra FrP.

Lenke til kommentar
Desverre er jeg 100% uenig i at vi som snakker spansk må lære oss norsk for at turistene skal bli forstått(eller omvendt), det var rett og slett en idiotisk komentar :tease:

Det har han da aldri sagt.

Det ble diskutert i denne tråden. Jeg rettet på løgnene i dette innlegget.

6051098[/snapback]

Ja det innlegget husker jeg, så alle som ikke var 100% enige med deg er løgnere. Godt å vite.

Når det gjelder Carl så hadde det vært bra om han ble involovet i en eller annen organisasjon som hjelper de fattige i andre deler av verdenen. Tror han hadde fått en god del respekt for det, og samtidig kan han hjelpe dem der de er. Istedenfor å ta dem til Norge.

Lenke til kommentar

Dyktig politiker, kan absolutt arbeidet sitt, selv om vi ikke har helt like meninger :)

Det jeg har vært mest imponert over, er hans ærlighet og at han tør å komme med meninger, uansett hvor bra/teit det måtte være.

Er selv innvandrer fra Kurdistan.

Lenke til kommentar
Ingen tvil om at han har vært en dyktig politiker.. Men likt ham har jeg aldri. Siv Jensen derimot.. Hun har jeg tro på..

6050273[/snapback]

Ditto. Han har stått på og gjort en svært god jobb. Men jeg har aldri hatt noen spesiell sans for ham. Jeg liker Frps politikk langt bedre enn jeg liker Hagen.

6050303[/snapback]

Støttes.

Lenke til kommentar

Det har han da aldri sagt.

Det ble diskutert i denne tråden. Jeg rettet på løgnene i dette innlegget.

6051098[/snapback]

Sorry, har ikke fulgt med jeg da :ermm:

Det gjør bare saken bedre, da blir man jo mer "glad" i han :innocent:

Lenke til kommentar
Hagen er absolutt en av de beste politikerene vi har hatt i senere tid. Bare synd meningene hans ikke er like gode.  ;)

6050187[/snapback]

Veldig godt sagt.

Han mente ikke det samme som meg, men han klarte å få fram budskapet

sitt på en fantastisk god måte.

Ingen var som han på det området.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg kommer til å savne hans ærlige "grisetryne"

Sant nok en dedikert person.

Takk for dansen!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...