Longinus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Blir til uken den stolte eier av en GameCube. Mario Kart følger med, og trenger noen spillanbefalinger. Liker strategi, rpg, plattform, slossing og noe action og bilspill. Min foreløbige liste med spill jeg vil skaffe, ser slik ut: - Pikmin - X-Men Legends II: Rise Of Apocalypse - Paper Mario Noen andre som har forslag til titler jeg bør titte nermere på? På forhånd takk for svar. Endret 6. mai 2006 av Longinus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Resident Evil 4 og Metal Gear Solid: The Twin Snakes er ihvertfall to titlet eg skal hanke inn snarest. Ellers er jo Zelda Wind Waker er godt spill har eg hørt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Super mario Smash MÅ du ha, hvis du spiller mye med kompiser. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Pikmin 2 er et must. Milevis over eneren(Som også er bra). Utenom det: Metroid Prime 1&2, Legend of Zelda: Wind Waker, Eternal Darkness, Resident Evil 0&1&4(Spesielt 4), Viewtiful Joe 1&2, Killer 7, PN03, Super Monkey Ball 1&2(Spesielt 1), Tales of Symphonia, og sikkert en del andre som jeg ikke har spillt(Hørt mye bra om Battalion Wars, f.eks). Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Legend of Zelda: Wind Waker er et must. Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Prøv å skaff deg samlepakken med gamle Zelda-spill (selges ikke i butikken - sjekk qxl.no eller noe slikt). Gamle spill, men likevel blant de beste jeg har spilt på GC Eller kan jeg anbefale Eternal Darkness. Har du spilt Metal Gear Solid på Playstation, vill jeg ha styrt unna MGS: The Twin Snakes. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Resident Evil remaken er fantastisk. Uten tvil det beste eksklusive GC-spillet som noen gang er laget! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Super mario Smash MÅ du ha, hvis du spiller mye med kompiser. 6049861[/snapback] ja det er noe man MÅ ha vis man skal ha GC. Ellers har vi Mer for singelplay: The Legend of Zelda The Wind Waker Mario 2 The Thousand Year Door Metroid prime/Metroid Prime 2 Echoes (også multiplayer) Battalion Wars Paper Best på multiplayer: Mario Kart Double Dash Soul Calibur 2 Wario Ware Inc Mega Party Game F-Zero GX Battalion Wars Paper Mario 2 The Thousand Year Door. Dette er noen av forslagene mine! Lenke til kommentar
Veni Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 tales of symphonia er et must for alle som liker rgp andre bra spill til gc: super mario sunshine,shadow the hedhog og det nye VM spillet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Resident Evil remaken er fantastisk. Uten tvil det beste eksklusive GC-spillet som noen gang er laget! 6050781[/snapback] Det spillet er rett og slett noe av det mest skremmende eg har spillt. RE 0 er hakket under i forhold. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Resident Evil remaken er fantastisk. Uten tvil det beste eksklusive GC-spillet som noen gang er laget! 6050781[/snapback] Det spillet er rett og slett noe av det mest skremmende eg har spillt. RE 0 er hakket under i forhold. 6051482[/snapback] Kjøpte cuben pga resident evil spillene jeg. Har ikke angra et sekund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå