cha0s Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Når jeg spiller eller f.eks. åpner ett program så hakker pc`n litt. den fryser seg i ca 1 sekund. CPU`n står på ca 2-5 %, men når den hakker så fyker den opp til 100% i ett sekund ca. Er det noe jeg kan gjøre med det på pc`n, eller må jeg kjøpe noe nytt? Specs: 2048 MB ram ATI radeon 9550 skjermkort 3 GHz prossesor CPU temeraturen min er ca 40 HD!: ca 30 HD2: ca 30 vet ikke helt temperaturen på skjermkortet mitt. Jeg har plagdes med dette i en god stund nå, ville blitt veldig glad om noen kunne hjelpe meg Endret 5. mai 2006 av cha0s Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Litt mye ram.. Kanskje det er problemet? PS: emmnetittelen var ikke særlig god. les sticky Lenke til kommentar
cha0s Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) oi da, skulle vært MB der Sorry, så ikke stickyen, gjorde om topic Endret 5. mai 2006 av cha0s Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hver gang du åpner et program så stopper maskinen i 1 sekund før den fortsetter? skjer det hver gang eller etter at du har gitt maskina en pause? Lenke til kommentar
cha0s Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) ja det virker som den stopper ja, CPU fyker opp på 100%. Den virker fint rett etter reboot, etter kansje en halv time så begynner den iå hakke igen Endret 5. mai 2006 av cha0s Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 sjekk hardisken din med hddhealth eller med program fra hardiskprodusenters sider. på min så hakker det av og til på grunn av seek error på hardisken Lenke til kommentar
cha0s Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Hddhealth fant ingen feil så vidt jeg kan se, tror du det kan hjelpe å defragmentere litt oftere eller noe sånt? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Er nok et program som stjeler minne eller cpu....bruker du windows xp kan du prøve å deaktivere windows messenger (nei..er ikke samme som msn messenger). http://programmer.no/art.php?artikkelid=1253 Kommer fra denne siden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=229990 Mange er ikke klar over at programvare/windows problemer har en egen kategori Lenke til kommentar
Chb Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har du søkt gjennom med ad-aware eller liknende? Det kan nok løse problemet! Og hvis du ikke har defragmentert så gjør for all del det! Håper du løser det! Lenke til kommentar
cha0s Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 okey, jeg skal prøve det. takk for alle rådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå