zebe Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hva trenger jeg for å fikse 8+ agility på helm og legs? Takker for svar. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Nyttig svar fra Mr Lee der. Her finner du alt du trenger - gi dette + 30 gold til Mathredis Firestar i Burning Steppes. Endret 5. mai 2006 av Gnurk Lenke til kommentar
zebe Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 www.thottbot.com 6049597[/snapback] har prøvd det skjønner du, kanskje derfor jeg spør her? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Redigerte så det var litt lettere å se linken Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 www.thottbot.com 6049597[/snapback] har prøvd det skjønner du, kanskje derfor jeg spør her? 6049657[/snapback] Så si det da, det er for mange idioter der ute som ikke sjekker helt openlyse sider før de spør her... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Sebe, ikke putt AGI librams på hjelm og legs som warrior. Strength gir deg mye mer. Ses i Arathi Basin. -Erebus Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 www.thottbot.com 6049597[/snapback] jada søk etter "+8 agility" på thott så finner du det Nei, men du kan jo egentlig skjønne at man ikke finner det bare ved å ha thottbot der. må jo vite hva man skal søke etter osv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 joda, men når han spør slik så er det lett å tro at han ikke har giddet å lete selv.. hadde han spurt litt mer slik som dette hadde det vært noe annet: "Hei, hvordan får man +8 agi på Legs/helm? jeg har sjekket thottbot (og evt. andre vanlige sider) men finner det ikke...?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå