Gå til innhold

Lærerstreiken - Hva vil konsenkvensene bli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, men dette er bedre enn ingenting.

Jeg skal sende anonoyme brev i posten til begge partene med kun provoserende uttalelser. Da blir det streik, skal du se.

6133916[/snapback]

Haha :!: Gjør det. Og si at Bergen også må taes u i streik mens du først er igang ;)

Lenke til kommentar

Læreren min sa at hvis det fortsetter, så vil de sette ut flere skoler i streik.

Da håper jeg min blir en av de :p

Dessuten kan det ikke avholdes eksamen hvis bare rektor eller ledelsen er på skolen.

Når det er streik, er det ulovlig for noen å ta over for den som streiker.

Lenke til kommentar
Vi får FAEN håpe at Bergen er neste kommune på listen.

6134242[/snapback]

Øøøhm. Bergen er jo en av de eneste storkommunene igjen som ikke er tatt ut. De kan selvfølgelig ta ut mindre kommuner, men det ville ikke være like effektivt eller hva? Så jeg tror nok at dersom ikke streiken fører noe sted at de da tar ut Bergen!

Lenke til kommentar
Læreren min sa at hvis det fortsetter, så vil de sette ut flere skoler i streik.

Da håper jeg min blir en av de :p

Dessuten kan det ikke avholdes eksamen hvis bare rektor eller ledelsen er på skolen.

Når det er streik, er det ulovlig for noen å ta over for den som streiker.

6134182[/snapback]

Det er rektor som styrer eksamen på de fleste skolene, evt en elevinspektør. De individuelle lærerene har ingenting med skriftlig eksamen å gjøre, derfor vil det ikke være noe problem for den som pleier å avholde den under streiken. Det er rektor som bestiller prøvene, leier et evt lokale og ordner med vakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...