Gå til innhold

Batteridrevene høytalere til strand bruk ;-)

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg håper at noen har erfaringer med batteri drevende høytalere til bruk med f.eks mp3-spillere. Noen som hvet om en med bra lyd til en fin pris, bruken vil være til strand bruk til sommeren og et utdrikkningslag som skal skje om 2 uker, da må høytalerene høres gjennom en koffert ;-)

Fant disse nå,er noen av disse satse på? kom med forslag og erfaringer me begrundelser :-)

Creative travlesound 200 til 269,- hos mpx

Creative travlesound 250 til 395,- hos komplett.no

Og her en som jeg mener blir litt for dyr til mitt bruk:

Creavtie travlesound 400 til 595,- hos komplett.no

Noe greier til 399,- hos netshop

Eller noens smo hvet om noen andre, har ikke lyst til å bruke mer enn kr.400,-

Takker for svar på forhånd

Mvh

kas

Endret av kas86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en som heter Logic3, laget for iPod, men kommer med vanlig lydinngang, så den virker med alt av mp3 spillere osv. Det som er spesielt med denne er at den har subwoofer, uten å være større enn andre typer. Fant den dessverre ikke i prisguiden, men disse høytalerene gir en utrolig lyd med tanke på hvor små de er. Blir forøvrig drevet fra strømnettet eller 4xAA batterier.

logic3%20istation_p1.jpg

Endret av mr_lf
Lenke til kommentar
Jeg har en som heter Logic3, laget for iPod, men kommer med vanlig lydinngang, så den virker med alt av mp3 spillere osv. Det som er spesielt med denne er at den har subwoofer, uten å være større enn andre typer. Fant den dessverre ikke i prisguiden, men disse høytalerene gir en utrolig lyd med tanke på hvor små de er. Blir forøvrig drevet fra strømnettet eller 4xAA batterier.

logic3%20istation_p1.jpg

6055833[/snapback]

Kanskje litt spennede, husker du hvor du kjøpte den og hvor mye en sånnen ca.koster a?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den på flyplassen i Amsterdam, men har sett det i Norge også. Blandt annet på elkøp. Fant den dessverre ikke nå, kun tilsvarende som min til PSP. PSP versonen koster 500,-, tror jeg betalte ca 400,- for min på flyplassen. PSP versonen.

6056887[/snapback]

Takk for opplysningene, kanskje kjøpe meg en PSP i samme slengen :!:

Men jeg tror jeg kanskje skal bygge meg en batteridrevet høyttaler med høy lyd til utdrikkningslag spøken, og heller kjøpe meg denne til mobilen min til strand bruk. Tror det blir den billigste løsningen

Lenke til kommentar

Man blir overasket over hvor god lyd det er i disse bittesmå høytalerene. Jeg var på lan med 40-50 stk, og høytalerene mine ble brukt sammen med prosjektoren når vi så på film, og de overdøvet lyden fra 40-50 svette nerder, med sine pcer, pingpong bord osv. Folk ble sjokkert når de så at det var de små høytalerene som lagde lyden!

Lenke til kommentar
Man blir overasket over hvor god lyd det er i disse bittesmå høytalerene. Jeg var på lan med 40-50 stk, og høytalerene mine ble brukt sammen med prosjektoren når vi så på film, og de overdøvet lyden fra 40-50 svette nerder, med sine pcer, pingpong bord osv. Folk ble sjokkert når de så at det var de små høytalerene som lagde lyden!

6059199[/snapback]

Det virker for utrolig å tro på, men hvis dem er så bra så er det en løsning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...