olern Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc, og vet ikke helt hva jeg bør ha, siden jeg er grønn på det området. Det jeg skal bruke den til er å spille på, jobbe med dokumenter, bildebehandling og film. Altså jeg trenger noe som er kraftig, men jeg trenger ikke noe stor hdd da jeg har ekstern. Ellers så kan det godt være en som er grei å få med seg lett, skal mye ut å fly/bil/båt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei! Hvor mye vil du betale for en slik pc? Forslag: Asus A6Ja 11714 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
olern Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Kunne se for meg enn 15 000++ Hva er bra med den og hva er dårlig? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kunne se for meg enn 15 000++Hva er bra med den og hva er dårlig? 6049570[/snapback] CPU, skjermkort og vekt er bra på den. Det er litt lite minne, men det kan du sette inn mer av. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
olern Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Er det andre som har noe innspill? tenker på om dell knaskje er noe? Denne skal primart være en pc som kan tas med lett samtidig at den kan spille bf2, WoW osv. Vil ha en rask hdd, men den trenger ikke så gb, vil bruke ekstern til å lagre ting med. Den asus a6ja, hva oppgraderinger er det smart å gjøre? Mer ram? Hvordan er den sammenlignet med dell's 1710? Takker for innspill Endret 6. mai 2006 av olern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå