Gå til innhold

Hjelp til ny bærbar pc. Max. 2,5 kg, 14" skjerm


Anbefalte innlegg

Ønsker hjelp til kjøp av ny bærbar pc. Skjermen døde nettopp på den gamle :( Ønsker eigentleg stasjonær pc, men skulearbeidet dikterer at det må verte ein bærbar pc også denne gangen. Kanskje det vert stasjonær etter sommerferien.

 

Den skal brukes til litt ymse. For det meste enkelt skulearbeid som skriving og programmering. Men den skal gjerne også takle 3D modellering og kan hende videoredigering. Sjølvsagt så skulle eg ønske meg ein desktopkiller med lett vekt, lavt støynivå, bra batterilevetid og lav pris, men det er litt for Ole Brum. Derfor har eg valgt å legge vekt på dette:

 

- støynivå

- vekt

- batterilevetid

 

Den må gjerne også takle eit spel eller to, men ikkje viss dette betyr at den bråker som ei landbruksmaskin.

 

Vekta er grunnen til at eg ønsker ein 14". 12" vert for lite, og 15" vert ofte for tungt. Har også hatt 14" i 3 år og har vore nøgd med storleiken på skjermen. Som det står i emnetittelen så ønsker eg ei max. vekt på 2,5 kg. Dette er vekta eg hadde på den gamle, og det tykte eg var litt i det meste laget sidan eg drar den rundt over alt.

 

Har kikka på desse, men er veldig åpen for andre forslag (max: 16000kr!):

Acer TM 3302WXMi

 

og

 

Zepto Znote 6214W

 

Har nokon peiling på om nokon av dei er bra? Har høyrt mykje bra om Acer. Har hatt Zepto før, men vurderer å prøve noko nytt. Tykjer den gamle burde ha tålt meir enn 3 år.

 

Edit: fiksa ein link

Endret av Sola^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For tester av zeptoen, synes å huske at jeg så noen linker på zepto sin danske side.. masse flotte bilder og info.

 

Vurderer denne sterkt jeg og, virker som råskap i en liten og veldig fin pakke :love:

 

Den er visstnok veldig støysvak, og den fikk 2200 poeng i 3Dmark 06 og 3500 poeng i 3Dmark 05.. Er ikke det ganske bra??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...