enden Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg vurderer bytte av CPU. D9-serien frister veldig med ekstra cache og lavere effekttap, da jeg koker bort på kontoret om dagen. Spørsmålet er hva det er rimelig å be om for min nåværende D 830. Jeg tenker 1300,- for da berger jeg meg økonomisk, som er første prioritet i denne saken. D 930 ligger vel på 1650,- så det skulle være litt billigere å kjøpe brukt enn nytt. Priser jeg meg bort? Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 1300 er vel for mye ja. For 1100 får du D805 ny. I underkant av 1000 er nok riktig pris. Men du som "Skjermansvarlig i hardware.no" burde vite at Hjelp til kjøp/salg er riktig tråd å poste slike spørsmål i. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Oj, 805 har jeg ikke lagt merke til før. Jeg trodde 820 var den "dårligte" D-en. Siden den er vanvittig priset hos komplett (1800) tok jeg utgangspunkt i 920, som ligger vesentlig lavere. Takk for tipset til plassering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå