fredblic Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jeg har en pc som blir opp til 65 grader varmt. jeg har en ekstra 3 pinns vifte men har ingen flere plasser til den... hva skal jeg gjøre? går det ann å skru viftehastiheten opp? prøver å komme inn i biosen for å gjøre det, men hver gang jeg går inn i biosen tilter maskinen og jeg må starte den på nytt... finns det noe alternativt programm for å skru opp viftehastigheten? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei! Det er mulig å koble til ekstra vifteregulator i kabinettet. Det er ikke alle vifter som må kobles til hovedkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Hei! Det er mulig å koble til ekstra vifteregulator i kabinettet. Det er ikke alle vifter som må kobles til hovedkortet. Hilsen, efikkan. 6048922[/snapback] finnes d vifter som kan kobles rett til strømforsyningen? har hørt om d en gang... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Noen vifter er levert med en overgang fra 3pins plug til 4pins molex , man veldig mange ikke . Da kan du anskaffe deg slike : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DI4PA&mcat=c531 Endret 5. mai 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
moray Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, det er nok det efikkan mener. Se f.eks. her: http://www.microplex.no/category.aspx?cat=230&mcat=c230 Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 men hva med å sette viftehastigheten opp? kan som sagt ikke gjøre det i biosen fordi maskinen klikker. finnes det noen programmer man kan bruke til det? (har speedfan men finner ikke ut av det.) Lenke til kommentar
moray Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du får ikke satt viftehastigheten opp mer enn 12 V. Mål spenningen over de hvis du er usikker på spenningen. Eller hvis du vet hva et voltmeter er.. (No affence) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå