maskot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hei eg skal ha ett 2.1 system høgtalarar som eg skal bruke til gaming. Prisen er maks 600 kroner (Helst under) Dei skal brukast til gaming og musikk. Har ganske lite peiling på høgtalarar så eg lure på om noken kan gi meg tips om kva eg skal sjå etter og om kanskje link til noken som er gode? Lenke til kommentar
maskot Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Ingen tips det er det einaste eg manglar til en PC som eg skal bestille snart Lenke til kommentar
maskot Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Vær så snill å kom med tips? Noken som veit om noken høgtalarar dei har eller veit om som skal være bra? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Gå inn på komplett.no, klikk på de forskjellige høytalerne og les nederst hva folk sier om de. JBL Creature II er ihvertfall veldig gode.. de ligger nok et par hundringser over 600 men er absolutt verdt det! Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Logitech og Creative har gode høytallere... det er jaffal de merkene jeg hadde gått for! Creative spesielt... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 JBL Creature II black til 695 kr! Det er veldig billig! Les under hva folk skriver om de. Jeg har de i butikken jeg jobber i og høytalerne spiller for hele butikken med god kvalitet og trøkk i bassen uten problemer: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306296 Lenke til kommentar
maskot Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Tusen takk for tips! litt dyre kanskje men skal tenke på det Lenke til kommentar
Northcity Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvorfor kjøpe sattelitt høyttaler anlegg?? de små pinglehøytalerne er jo ingeting å skryte av heller da! koster mye å du får lite for pengene. kjøp deg heller skikkelige høyttaler på 200 til 1000 watt! da får du lyd! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvorfor kjøpe sattelitt høyttaler anlegg?? de små pinglehøytalerne er jo ingeting å skryte av heller da! koster mye å du får lite for pengene. kjøp deg heller skikkelige høyttaler på 200 til 1000 watt! da får du lyd! 6073195[/snapback] Man kan godt kjøpe skikkelig store og gode høyetalere for en billig penge, men da må du ha en forsterker i tillegg. Disse høytalerne fikk meget bra kritikk i Lyd & Bilde: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315429 Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 De Creature høytalerene, må man ha et eget lydkort for å kjøre dem skikkelig? Holder det ikke med hovedkortet sitt lydkort? Vurderer å kjøpe dem, men vil helst ikke invistere i et lydkort også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 De Creature høytalerene, må man ha et eget lydkort for å kjøre dem skikkelig? Holder det ikke med hovedkortet sitt lydkort?Vurderer å kjøpe dem, men vil helst ikke invistere i et lydkort også. 6080407[/snapback] Kjem an på kvaliteten på det integrerte kortet. Eg måtte skifte lydkort på grunn av dårleg kvalitet i det integrerte, men dette varierer frå hovudkort til hovudkort. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg ville selv kjøpt Klipsch Promedia GMX, har det selv og det er HELT UTROLIG. helt ren lyd. subben klarer det meste. jeg bruker selv it intergrert lydkort på hovedkortet. anbefaler klipsch på det sterkeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå