maskot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hei eg skal ha ett 2.1 system høgtalarar som eg skal bruke til gaming. Prisen er maks 600 kroner (Helst under) Dei skal brukast til gaming og musikk. Har ganske lite peiling på høgtalarar så eg lure på om noken kan gi meg tips om kva eg skal sjå etter og om kanskje link til noken som er gode? Endret 5. mai 2006 av maskot Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Altså.. Greit nok at du vil ha høyttalere til musikk, men skal du game - bruk headset! Det gir bedre lyd, og irriterer ingen andre.. Hvis du allikevel vil ha høytallere, sjekk Disse Lenke til kommentar
maskot Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Ja skal ha steelsound headset. Men det er jo fint med høgtalara til å "kvile" øyra av og til syns eg for å slippe å ha headset på heile tida Lenke til kommentar
maskot Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Vær så snill å kom med tips om noken? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k pixmania tar jo 265kr for frakt shg 175 kr frakt Endret 6. mai 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
maskot Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Eg skal kjøpe ny PC så tar eg med høgtalarane for det er det einaste eg mangle før eg skal bestille, for eg har ikkje peiling på høgtalarar kva som er bra og ikkje har sett der men blir ikkje særlig masse smartare av det EDIT: Det du linkar til pizzafordi det merke er vel bra det? takk for tips! Endret 6. mai 2006 av maskot Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) jada, altec lansing er av lyd. mye som er av papp. så det er lett å ta feil. ofte får en det en betaler for. da kan de som selge papp også selge overpriset papp. hadde et sett med altec lansing det er som snegle høytalere iforhold alt annet jeg har vært borti, så det er en produsent som tar lyd på alvor. Disse fra netshop omtrent 500kr, 80kr frakt. muligens mest for pengene? netshop er en butikk som selger kvalitetsprodukter til en rimelig penge. Dessuten så er det vanskelig å få noe bra til en rimelig penge, ville absolutt kjøpt et altec sett. hadde et, klarte å sprenge det. det spillte høyere en sånne typiske aiwa annlegg. så det lukta svidd til slutt, trodde de skulle tåle alt. Varte en god del år. Endret 6. mai 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
maskot Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Takk for tips pizzafordi Eg skal bestille det i lag med resten av PCen du kan jo sjå den her https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=27403 Høgtalarane har eg berre tatt noke midlertidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå