Gå til innhold

Dumme microsoft bugs/feil

BigJackW

Anbefalte innlegg

Hvis du klikker på min datamskin og høyre klikker på en stasjon, og velger egenskaper diskopprydning. I norsk windows er det skrivefeil, og den har vært de3r i mange år. "Dette kan da et pat minutter" :!:

Rart man ikke kan fikse en slik bagatell, jeg irriterer meg over den...vet ikke hvorfor men bare gjør det :)

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du klikker på min datamskin og høyre klikker på en stasjon, og velger egenskaper diskopprydning. I norsk windows er det skrivefeil, og den har vært de3r i mange år. "Dette kan da et pat minutter"  :!:

Rart man ikke kan fikse en slik bagatell, jeg irriterer meg over den...vet ikke hvorfor men bare gjør det :)

6060723[/snapback]

Microsoft er late.

Av en eller merkelig grunn har maskinen min virkelig følelser for E: disken. Hver gang jeg starter opp, sjekker den for feil. "Du kan avbryte, men det ambefales at du fortsetter..."

Lenke til kommentar
Hvis du klikker på min datamskin og høyre klikker på en stasjon, og velger egenskaper diskopprydning. I norsk windows er det skrivefeil, og den har vært de3r i mange år. "Dette kan da et pat minutter"  :!:

6060723[/snapback]

Nesten samme bug når vi skal endre passord på en brukerkonto i windows.

Eendre står det når du skal endre passord. Skal stå endre.

Lenke til kommentar
Yndlingen min er vel hvis en har glemt å sette i tastaturet, og får en "Keyboard not found. Press any kay to kontinue" :p

6089809[/snapback]

:!: :!:

Tok et bilde av den for noen måneder siden, men så var den allerede skrevet :cry:

Når man skal fjerne programmer i legg til/fjern programmer så står det brukt: ofte, sjeldent og av og til. Så trykker du på hjelp, da får du dette:

"Sjelden" - Program som kjøres sjelden.

"Av og til" - programmer som kjører av og til.

"ofte" - programmer som kjøres ofte.

Snakk om å få det inn emd teskje :roll:

Lenke til kommentar
DU kan heller ikke sende f.eks linker på msn som inneholder download, eller download.php o.l.

6052892[/snapback]

Jaha? Det er en bug? Det er vel for å ungå virus ettersom det har vært tidligere problemer med sånne "AutoMessage" som linker til sånne sider... Hvis MSN er så dårlig, hvorfor ikke Yahoo messenger eller Skype?

6053265[/snapback]

Hva med å fikse feilene i OS'et sitt, slik at ikke virus er noe problem? Så vidt jeg vet har både Apple og Linux greid det, med langt mindre budsjetter, så det kan da ikke være såååå vanskelig...

6060723[/snapback]

Microsoft er late.

Av en eller merkelig grunn har maskinen min virkelig følelser for E: disken. Hver gang jeg starter opp, sjekker den for feil. "Du kan avbryte, men det ambefales at du fortsetter..."

6082297[/snapback]

Det der gjelder ikke bare MS. Noen ganger forsvinner feilrapporter til produsent i systemet, andre ganger blir de fiksa "på dagen". Er i allefall min erfaring med RedHat Linux.

Har et par morsomme saker jeg også:

- Dersom du forsøker å brenne en CD med mer data enn cd'n greier å holde med windows sin innebygde sak, så brenner den cd'n helt til den går tom for plass. Så sier den "en feil har oppstått, ønsker du å prøve på nytt?" :p

- Dersom du i norsk winXP gir kommandoen for å skru av datamaskinen, og den ikke har en "auto-av/på" men må "tas på knappen" for å få skrudd av strømmen, så kommer den med feilmeldingen "maskinen har ikke strømtilførsel" :dontgetit:

- Dersom du gjør noe skikkelig harry med disketter, XP, og domener, så sier den at den "ikke finner disketten /Devices/drives/floppy/floppy0". En slik feilmelding kunne vært ventet på et unix-system (da unix refererer til maskinvare som filer i en "/dev" (står for devices) katalog), men for en windows-bruker kunne man nesten likegjerne kryptert det...

Ellers så har jeg en morsom tråd linket i signaturen min. Bare synd at den er stengt av en eller annen idiotisk grunn.

Nei jeg bruker ikke windows, har ikke gjort det på lenge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...