Lakrisbåt Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har prøvd veldig mange måter men får ikke til å legge foreksempel en <form action inn i en table Id. Bruker Macromedia Dreamweaver 8 for å lage sidene men jeg skal paste inn en php kode inni denne tablen så bli det bare helt vanlig tekst. Grunnen til at jeg skal ha dette i en table er fordi da kan jeg få en bakgrunnsfarge der i tillegg en bakgrunnsfarge bak tablen. Inni denne tablen skal jeg ha form som uploader bilder [method=post] Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
eivind_82 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvis du paster koden så ser vi nok kjappt hva som er galt Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Selve koden er ikke feil, men du kan ta en titt HER. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du har: <p><form action="upload_mottak.php" method="post" enctype="multipart/form-data"> <br> Velg et bilde ved å trykke på knappen til høyre... <br> <br> <input type="file" name="filbane" size="30"><p> <br> <textarea name="beskrivelse"></textarea> <br> ...skriv inn en passende beskrivelse på bildet, og trykk <br> deretter her for å laste opp til tjeneren <br> <input type="submit" value="Last opp fil" name="last_opp"> <br> </form> </p> I koden. Bytt ut " med " < med < > med > og å med å. Fixed Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Fynket helt strålende! Tusen hjertelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå