anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) hey, kom til å tenke på et klipp jeg så for en stund siden. der var det på en måte dragracing med traktorer, eller de drog noen svære greier. traktorene var utstyrt med sånn 10 motorer med værste turbohelvette. noen som vet hva jeg mener?, husker ikke hva dette het forno........ noen som vet eller har link til noen videoklipp? fant denne men det var liksom ikke helt det samme: http://video.google.com/videoplay?docid=-4...&q=tractor+pull Endret 5. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 takk var litt på villspor, søkte etter tractor race o greier jeg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Så noe lignende "live" en gang. Der dro de en svæær veiskrape lengst mulig (med lodd som gikk lengre og lengre fram mot skrapa etter som de dro den forover). Var sinnsykt vittig å se dønn originale felleskjøpet-traktorer dra lengre enn mange av de syke greiene med schwære, bråkende motorer og stikkflammer ut av pottene og greier. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 traktorene var utstyrt med sånn 10 motorer med værste turbohelvette. 6048617[/snapback] Her er et bilde for å illustrere dette smakfulle ordvalg: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ja. og svaret er allerede gitt. Sånt heter Tractor Pulling. Det gikk MYE av det på Eurosport for noen år siden. Nå har det vel dabbet av litt. Traktorer med flyjetmotorer og alt mulig rart på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå