roffan Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeg har nettopp bygget meg en ny pc, alle delene jeg har passer sammen. Problemet mitt er når jeg starter pc'n, alle vifter starter, lys lyser, HD går.... Men, jeg får ikke noe skjermbilde..... Hovedkort: Asus p5wd2 premium med PCI-Express 16x Grafikkort: Nvidia 7900 GTX 512MB GDDR3, PCI-Express Vifta på Grafikkortet går.....det er DVI utgang, så jeg bruker en DVI to VGA modul, kan denne ha noe med problemet å gjøre? Hvis ikke, hva kan det være? Endret 6. mai 2006 av roffan Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Har du prøvd begge ut DVI portene? Hva med pipelyder(feilmeldinger) fra hovedkorte, hørt noen? Endret 5. mai 2006 av chills Lenke til kommentar
roffan Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Har du prøvd begge ut DVI portene? Hva med pipelyder(feilmeldinger) fra hovedkorte, hørt noen? 6048460[/snapback] Jeg har prøvd ut begge DVI portene uten hell.... Og, nope....ingen pipelyder fra HK Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Da anbefaler jeg å prøve med bare en rambrikke! (hvis flere) Lenke til kommentar
roffan Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Da anbefaler jeg å prøve med bare en rambrikke! (hvis flere) 6048498[/snapback] Har nå prøvd å starte med 1 ram brikke, en om gangen og begge.....ikke noe forskjell Noen andre forslag? Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har nå prøvd å starte med 1 ram brikke, en om gangen og begge.....ikke noe forskjell Noen andre forslag? 6048554[/snapback] Plukk ut en og en unødvendig komponent for å feilsøke. Kan prøve i allefall! Lenke til kommentar
roffan Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Jeg har tatt ut HD, den er ikke noe feil med, satt den inn igjen.....tatt ut DVD-brenner, dvd-spiller, ingen feil med dem. Det begynner å bli veldig frustrerende Noen som vet noe annet? Eller har hatt samme problem? Endret 5. mai 2006 av roffan Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Har du et annet grafikkort liggende? Du kan jo prøve å resette CMOS, men jeg ser virkelig ikke hvordan det kan hjelpe. JAH.. har du plugget i ekstra strøm til grafikkkorte? Hvor stor er PSU? Endret 5. mai 2006 av chills Lenke til kommentar
roffan Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Desverre så har jeg nok ikke et annet grafikkort liggende.... Ekstrastrømmen til GPU er kobla, i begge ender...på psu og i GPU. Strømboksen er fra Thermaltake 500 Watt Lenke til kommentar
aespN Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det kommer over hodet ikke opp noen ting på skjermen din? Lenke til kommentar
roffan Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg fant ut hva det var... Takk for hjelpen :!: ! Jeg hadde glemt å putte i 1 eneste ledning En dum liten EATX 12V kontakt til HK Har bilde nå Lenke til kommentar
aespN Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Fint at du fant ut hva det var! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå