Gå til innhold

Ruter til min 360

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Alt er jo kompamtinbelt da!

Er bare å åpne porter det.. Skjønner ikke at det skal være så stort problem..

Flesteparten av nye rutere har forskjellige "koder" lagret, slik at hvis du vil åpne porter for xbox live så velger du denne i menyen og vips ferdig.. Spør butikken elkjøp om de har noen ruterere med dette..

6048535[/snapback]

Problemet er at selv om man åpner de rette portene så har jeg problemer med å joine noen custom games i xbox live på halo 2. (jeg bruker en Zyxel 600 series)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva får du på network test da?

Mener å huske at det var noen som hadde det sånn at de ikke kunne være med i games, eller chatte priv, hvis ikke de de spilte mot hadde alle portene åpne.

Jeg har alle åpne og 4mbit linje, men får likevel connection lost noen ganger, (eller "could not connect to host. o.l.)

er vel kanskje live som ikke er helt 100 enda.. Vet ikke helt jeg, kan ikke mer enn det jeg har lest meg til mens jeg har kødda med min egen ruter.(som viste seg å ha feil,og nå 3 rutere senere, og litt mixing i telnet så funker alt.. )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Mulig du har rett. Jeg har iallefall en på friends listen min på live som har lite peiling på dette med rutere, han har ikke gjort noe. Noen ganger kan jeg joine han, noen andre ganger ikke. En annen på live hadde jeg også samme situasjon. Han ringte til xb live kundesupport, de ba han skifte ip adresse. Det gjorde han , og da virket det plutselig.. Virker litt rart syns nå jeg da men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...